تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۳
کد مطلب : ۴۶۸۵۴۱
استاندار کهگیلویه وبویراحمد:

اجرای پروژه های جاده یاسوج به سی سخت شتاب می گیرد / میانگین پیشرفت تونل های یاسوج -سی سخت به ۵۰ درصد رسید

۶
۰
اجرای پروژه های جاده یاسوج به سی سخت شتاب می گیرد / میانگین پیشرفت تونل های یاسوج -سی سخت به ۵۰ درصد رسید
کبنا ؛
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: پروژه های جاده یاسوج - سی سخت مشکلات اعتباری ندارند و باید پیشرفت فیزیکی آنها شتاب بیشتری بگیرد.
به گزارش کبنا نیوز، سید علی احمدزاده روز چهارشنبه در بازدید از تونل های در حال احداث شهر سی سخت گفت: تونل های زیادی در استان حفر شده است اما تونل یاسوج به سی سخت تنها تونل دو بانده استان کهگیلویه و بویراحمد است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه دو شرکت در این پروژه در حال فعالیت هستند، افزود: حفر یکی از تونل ها دارای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.
وی با بیان اینکه عملیات کف تونل هر چه سریعتر انجام شود، تاکید کرد تا عید نوروز عملیات حفاری کامل انجام و بخشی از خاکبرداری کف تونل صورت گیرد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: پیمانکار یکی از تونل های در حال انجام که پیشرفت کمی دارد، باید تا پایان سال این کسری را جبران کند.
احمدزاده با اشاره به اینکه از ۸۰۰ متر تونل در این مسیر۳۵۰ متر خاکبرداری انجام شده است، گفت: تجهیز کارگاه  پل عظیم و بزرگ شهر سی سخت به نام پل «سردار شهید نجفی» با همکاری وزارت دفاع در این مسیر هم در حال اجرا است.
وی پل قوسی شهر سی سخت را به عنوان بزرگترین پل قوسی کشور برشمرد و گفت: مسیر سی سخت نیازمند جابه جایی است و ممکن است روند ساخت پل قوسی در این منطقه سه سال به طول انجامد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اجرای این پروژه ها فرصت بزرگ و کم نظیری برای گردشگری سی سخت ایجاد خواهد کرد و دولت مصمم به نتیجه رساندن این پروژه ها است.
احمدزاده بیان کرد: تمامی اعتبارات این پروژه ها از محل سفر دولت به استان تامین می شود و دولت سیزدهم جمعا ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای ساخت پل ها، تونل ها و عملیات بهسازی در شهر سی سخت در نظر گرفته است که مردم از خدماتی که دولت سیزدهم در سی سخت انجام می دهد بهره خواهند برد.
 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت با تلاش های شبانه روزی سرجمع پیشرفت تونل های در حال احداث سی سخت  به ۵۰ درصد رسید.
به گزارش کبنا نیوز، علی محمد روستا روز چهارشنبه در بازدید از تونل های در حال احداث سی سخت گفت: ظرف یکی دو هفته آینده اعتبارات پل های رفت و برگشت سی سخت تخصیص داده می شود.
وی در خصوص پل قوسی شهر سی سخت گفت: پل معارضات شخصی و منابع طبیعی دارد که در تلاش برای رفع آنها هستیم.
روستا عنوان کرد: بزرگترین پل قوسی کشور به نام سردار شهید شهید نجفی در شهر سی سخت احداث می شود که در حال پیش بینی مسیر جایگزین جاده یاسوج به سی سخت هستیم.
وی تصریح کرد: دو مسیر جایگزین پیش بینی شده و در حال بررسی همه جوانب هستیم که مسیری برای سی‌سخت در نظر گرفته شود که دسترسی مردم به شهر به سهولت انجام شود.
روستا با بیان اینکه با احداث این پروژه ها سی سخت از بن بست خارج می شود، گفت: احداث پل قوسی و همچنین پل های رفت و برگشت مسیر سی سخت این شهر را به قطب گردشگری و بوم گردی در کشور تبدیل خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جاده سی سخت در این وضعیت نیاز به تونل و این همه سرمایه گزاری نداشت
Germany
گل گاوزبون بخور اروم بشی
Iran, Islamic Republic of
کارشناسی
Iran, Islamic Republic of
ک گپ نزن
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر روستا میشه بفرمایند چطور از بن بست خارج میشن چه اتفاقی قراره بیفته که سیسخت در ادامه به کجا وصل خواهد شد
حسن
Iran, Islamic Republic of
اگر شهر گردشگری است زیباییش به جنگل و درخت است نه قطع درخت. .. گرچه همه میدانند که هدف از این جاده بدلیل احداث سد خرسان و قطع جاده اصفهان در اینده نزدیک است و می بایست از گردنه بیژن در اینده عبور نمود...چرا که جاده اصفهان هم زیر اب می رود.
چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدارس نزدیک به چهره‌های حاکمیتی از محل‌هایی هستند که مسوولان‌شان امید دارند نسل‌های بعدی ...
سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
1