تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۱۱
کد مطلب : ۴۷۲۰۷۴
در حال تکمیل / در حوزه علمیه خواهران دهدشت؛

شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد با حضور کاندیداهای کهگیلویه بزرگ آغاز شد / موحد آمد، بزرگواری هنوز نیامده است / دانشی: به‌دنبال یک مجلس موضوع‌محور و کارآمد هستیم / شورای وحدت هیچ تعارضی با تشکیلات سیاسی و شورای ائتلاف ندارد

۸
۰
شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد با حضور کاندیداهای کهگیلویه بزرگ آغاز شد / موحد آمد، بزرگواری هنوز نیامده است / دانشی: به‌دنبال یک مجلس موضوع‌محور و کارآمد هستیم / شورای وحدت هیچ تعارضی با تشکیلات سیاسی و شورای ائتلاف ندارد
کبنا ؛
با حضور کاندیداهای انتخابات مجلس حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ از جمله فرزاد نجات نیا، محمد علوی تبار، آیت نبی‌زاده و مجتبی اندرزیان جلسه شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد  برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، جلسه شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه علمیه خواهران دهدشت در حال برگزاری است و از کاندیداهای جوان همچون؛ علی مژدهی‌پور، محمد علوی‌تبار، آیت نبوی‌زاده، فرزاد نجات‌نیا و مجتبی اندرزیان نیز به جمع میهمانان این جلسه پیوستند، از دیگر میهمانان این جلسه سید محمد موحد نماینده کنونی کهگیلویه، سید علی محمد بزرگواری نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ است.

شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد با حضور کاندیداهای کهگیلویه بزرگ آغاز شد / موحد آمد، بزرگواری هنوز نیامده است / دانشی: به‌دنبال یک مجلس موضوع‌محور و کارآمد هستیم / شورای وحدت هیچ تعارضی با تشکیلات سیاسی و شورای ائتلاف ندارد

علی‌محمد دانشی، دبیر شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای این نشست به تشریح ساختار و تشکیلات شورای وحدت پرداخت و اظهار کرد: شورای وحدت اصولگرایان با محوریت روحانیت تشکیل شده که اقشار مختلف مردم از جمله، روحانیون، دانشگاهیان، ایثارگران و سایر احزاب سیاسی اصولگرا جزء ارکان و تشکیلات این شورا هستند.
دانشی در ادامه تاکید کرد: هیچ تعارضی با تشکلات سیاسی و شورای ائتلاف نداریم. امیدوار هستیم که دو روز پیش در تهران بودیم، بنا بر این بود که ان‌شاء الله مجلس تحول‌گرایی که در آینده خواهیم داشت. یکی فراکسیون از نمایندگان عضو شورای وحدت اصولگرایان سراسر کشور تشکیل شود که بتوانیم در آن مجلس اهداف شورای وحدت که تعالی اهداف انقلاب اسلامی است، دنبال شود و یک مجلس موضوع‌محور باشد.
به دنبال تعهد و التزام و میثاقی با کسی نیستیم و از قبل کسی را انتخاب نکرده ایم / تا امروز شورای وحدت در کل استان هیچ فردی را منتخب خود نکرده است
حجت الاسلام پناهی رئیس شورای وحدت اصولگرایان ضمن تبریک اعیاد ماه رجب و شعبان گفت: برای حسن مطلع جلسه حدیثی را نقل می کنم، حدیثی که به نقل از امام باقر (ع) است، «در روز قیامت که انسان ها به شدت برای آرامش نیاز به سایه دارند، اگر یکی از این سه خصلت را داشته باشند، در قیامت در زیر سایه قرار می گیرند، «چیزی را به مردم بده که برای خودت می خواهی» این با جلسه ما موضوعیت دارد» شما عزیزان وقت گذاشته اید برای اینکه موفق شوید و به مردم خدمت کنید، بنابراین از مردم درخواست دارید که با شما صادقانه حرف بزنند، توقعاتشان در حد مقدور باشد، کسی که از مردم صداقت و وفای به عهد می خواهد خودش هم باید وفای به عهد کند. رضایت الهی در تمام حرکات ما باید وجود داشته باشد، مخصوصا در این ایامی که احساسات غلبه می کند. کسی که رقیب خود را تخریب می کند روز قیامت جوابی دارد که بدهد؟ افرادی که بدون توجه به تقوای الهی در روزهای تبلیغات انتخاباتی برخورد می کنند، فردا روز چه رفتاری خواهند داشت؟
حجت الاسلام پناهی بیان کرد: رقابت ناسالم یعنی اینکه بجای برنامه محوری به شعارمحوری روی بیاورید، با این وضعیت فرهنگ شعارمحوری نیز ایجاد می شود، خدای ناکرده رقابت ناسالم قومی و قبیله ای و جناحی ایجاد می شود. ما به عنوان تشکیلات و شما به عنوان کاندیداهای صف اول رقابت، مسئولان اجرایی و مسئولان انتظامی هر کدام وظیفه ای داریم. شورای وحدت تکلیف دارد که آنچه را که مدنظر مقام معظم رهبری است دنبال کنیم، و در شرایط جدید که خیلی ها تلاش می کنند که مردم با صندوق رأی قهر کنند، ما موظف هستیم که برعکس عمل کنیم، اگر انتخابات مفید نبود، قطعا رسانه های بیگانه و دشمنان دعوت به قهر با انتخابات نمی کردند، پس انتخابات مهم است.
وی گفت: لکن قرار است تنوری را گرم کنیم، و شما کاندیداها آمده اید که مردم از میان شما یک نفر را انتخاب کنند،  تا امروز شورای وحدت در کل استان هیچ فردی را منتخب خود نکرده است، در یاسوج چنین برنامه ای برگزار شد، و امروز نیز صحبت شما کاندیداهای کهگیلویه را می شنویم، در وهله اول ما به دنبال وحدت شما کاندیداها و تقلیل با برنامۀ شما عدۀ کثیر باشیم. هیچگاه نه دستوری وارد برنامه می شویم و نه شما افرادی هستید که قبول کنید کسی با شما دستوری برخورد کند.
حجت الاسلام پناهی گفت: صادقانه با هم بنشینید و صحبت کنید و این جمع کثیر را تقلیل بدهید، تا مردم بتوانند راحت تر انتخاب کنند، این توقعی است که جبهه انقلاب از ما دارد، اما اگر تقلیل انجام نشد، ما صحبت های کاندیداها را می شنویم، و بعد در جلسه شورای وحدت و با مشورت بیشتر گزینه مورد نظر را انتخاب می کنیم.
وی بیان کرد: توقع ما این است که حول برنامه هایتان صحبت کنید، ما صادقانه آمده ایم، و شما هم صادقانه آمده اید، خواهش ما این است که مطلبی بیان نشود که باعث ناراحتی کسی شود. خواهش داریم که طعنه و حرفی نسبت به کسی زده نشود. اگر نکته ای حاشیه ای گفته شد رسانه ها آن را عنوان نکنند، ما می خواهیم انتخاباتی سالم و در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم. به دنبال تعهد و التزام و میثاقی با کسی نیستیم و از قبل کسی را انتخاب نکرده ایم.
حمله شدید نجات نیا به موحد و نمایندگان پیشین: گردش نخبگان اتفاق نیفتاد و گسست بین نسلی را شاهد هستیم، به عنوان جوان گام دومی که جوان نیستم / این گست بین نسلی که جوانان دهه 60 و 70 و 80 بی رغبت به انتخابات هستند/ به حاج آقا موحد عرض کردم یک زمانی که من از قنداغ درآمدم کاندیدا بودی و الان امیرحسین من به سن تکلیف رسیده است. چه بر سر استان ما آمده؟ / امیدوارم که یک بار به عنوان نماد جوان متولد بعد از انقلاب با آقای موحد و بزرگواری که جوانان قبل از انقلاب هستند، پای میز مناظره بنشینیم و با هم حرف بزنیم
فرزاد نجات نیا از کاندیداهای انتخاباتی شهرستان کهگیلویه، در این مراسم گفت:  به این می اندیشم که در این سالها چه بر سر شهر و یارم آمده که مردم سرزمینم در یأس و ناامیدی گرفتار شده اند و برایشان خیلی چیزها برایشان فرقی ندارد، مثلا برایشان فرقی ندارد چه کسی سرنوشت سان را بدست بگیرد و یا چه کسی نماینده مجلس شود و یا چه کسی قرار است خط آینده  زندگی خود و خانواده شان را ترسیم کند. عده ای می گویند خانه از پای بست ویران است، اما من چنین نمی اندیشم، پای بستی که مردم ما با انقلابشان و با خون خود پی ریزی کرده اند توسط یغماگران به یغما رفته است، عده ای آمدند و با فریب چنان بر گرده آنان نشستند که گویی مدیریت ارث پدری شان است، افرادی که حالاحالا ها قصد پایین آمدن ندارند. افرادی که رفاه را به ارمغان آورده اند ولی برای خود و وابستگانشان، سهم این مردم چه شد؟ جاده هایی که هیچ گاه امنیت عبور و مرور نیافتند. برای رسیدن به لیکک بهمئی باید از جاده های خوزستان گذشت، از جاده لنده و سوق نگویم که جاده مرگ لقب گرفته است.
مردمانی که روزگاری آب خود را با بالاترین کیفیت و بی منت از چشمه ها و طبیعت دریافت می کردند، امروز در بوروکراسی وزارت نیرو باید اب شرب شان را نه از سد مارون که در 15 کیلومتری است، بلکه ده ها کیلومتر آنسوتر از سد کوثر دریافت کنند. حق استفاده از آب شرب و کشاورزی از سد مارون را ندارند چون پدرخوانده های سیاست در کهگیلویه در سالیان متمادی نه اراده و نه توان وصول مطالبه مردم کهگیلویه و آب مارگون را نداشتند.
پروژه انتقال آب از کوثر به لیکک و دهدشت غربی سالهای است به محاق رفته و جز ایام انتخابات رمقی برای پیشرفت ندارد. از کدامین غصه نمیرم که مردمانم از دهدشت تا لنده قرن ها از نعمت خدادادی رودخانه مارون برای کشت و زرع و کشاورزی بهره می بردند اما چند سالی است که با احداث سد کلات، سد مارون، حق برداشت از این نعمت خدادادی را ندارند، سر اینکه خوزستان همه آن را متعلق به خود می داند و گواهی است بر ضعف و ناتوانی و خیانت نمایندگان پیشین این دیار، سدی که کامش با تمامی متعلقاتش برای خوزستانی ها است و فقط نامش برای مردمان کهگیلویه.
عزیزان، بزرگواران، وقت محدود است، یک سری برنامه ها را بیان می کنم. ما در حالی چهل و چندمین سال انقلاب را جشن می گیریم که یک بار خورشید از جانب غرب به شرق طلوع کرد و الان با شانتاژهای تبلیغاتی می خواهیم طلوع هفتم را در منطقه کهگیلویه برنامه بریزیم. انقلاب در گام دوم مانده، در فضای مسموم رسانه ای کهگیلویه به دنبال گام هفتم هستیم.
روز طلوع امیدبخش و عزت آفرینی خورشید خمینی یکبار رخ داد، و به اصطلاح طلوع هفتم، امتداد ذلت و ظلمت در این منطقه خواهد بود. اعضای محترم شورای وحدت استان، مع الوصف به استحضار می رسانم که گردش نخبگان اتفاق نیفتاد و گسست بین نسلی را شاهد هستیم، به عنوان جوان گام دومی که جوان نیستم. در دور قبل در جلسه ای که در استانداری تشکیل شد، در حضور کاندیداها و اعضای شورای تأمین و دست اندرکاران انتخابات خطاب به حاج آقا موحد عرض کردم  یک زمانی که من از قنداغ درآمدم کاندیدا بودی و الان امیرحسین من به سن تکلیف رسیده است. چه بر سر استان ما آمده؟ الان هم حرفم این است که اتفاقی که در منطقه ما افتاده، انقلاب آمد که توزیع امکانات و فرصت ها عادلانه باشد ولی واقعیت این است که کمترین عایدی را از توزیع امکانات و فرصت ها نسبت به استان ها و استان های همجوار مثل خوزستان، چهارمحال و بختیاری، بوشهر و فارس داشتیم. به نظر من شورای وحدت دیر دورهمی گذاشت، خیلی زودتر باید این دورهمی تشکیل می شد.
این گست بین نسلی که جوانان دهه 60 و 70 و 80 بی رغبت به انتخابات هستند، مقام معظم رهبری بر شور انتخاباتی تأکید داشتند. اما واقعیت امر باید چشم ها را شست و جور دیگر باید دید. به عنوان کسی که تجربیاتی در این سالها دارم، از سطح کارشناسی، کارشناس مسئول، مدیرکل در تهران دستیار وزیر، معاون وزیر بودم، 31 استان را سفر کرده ام، 8 سفر را در این دولت فعلی بازدید کردم، از معاونت ما تا وزارتخانه تا لایحه برنامه و بودجه کشور، کمیسیون های عمران، تلفیق، ردپایی از نمایندگان استان در این جریان ندیدم. 23 سازمان زیربنایی در وزارت راه بودند، برخی از پروژه هایی که ردیف داشتند ولی جلوی ردیف نوشته صفر ریال. به داد این استان برسید، وضعیت استان خوب نیست، نباید جوان استان در گوشه عزلت خود دق کند.
به عنوان جوان گام دومی، ممنونم حداقل یکبار صدای ما به دیگران برسد، امیدوارم که یک بار به عنوان نماد جوان متولد بعد از انقلاب با آقای موحد و بزرگواری که جوانان قبل از انقلاب هستند، پای میز مناظره بنشینیم و با هم حرف بزنیم.


شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد با حضور کاندیداهای کهگیلویه بزرگ آغاز شد / موحد آمد، بزرگواری هنوز نیامده است / دانشی: به‌دنبال یک مجلس موضوع‌محور و کارآمد هستیم / شورای وحدت هیچ تعارضی با تشکیلات سیاسی و شورای ائتلاف ندارد
خلاصه این نشست به شرح زیر است.
بعد از قرعه کشی اولین فردی که اظهار نظر کرد نبوی‌زاده بود که از جمهوری اسلامی به عنوان یک الگو یاد کرد و گفت همه باید برای توانمندی حاکمیت تلاش کنیم.
وی به اهمیت خانواده اشاره کرد که اگر خانواده را زدند دیگر چیزی وجود ندارد.
نبوی‌زاده به اختیارات نماینده اشاره کرد که شخصیتی ملی است که در تعیین وزرا نقش ایفا می‌کند و اگر ریل‌گذاری خوبی باشد کشور موفق می‌شود اما در قانون‌نویسی درجا می‌زنیم و قوانین ما سطح پایین است.
وی گفت که در بانکداری مشکل داریم و قرار بود قانون بانکداری با ربا نباشد.
فرزاد نجات نیا هم گفت وضعیت طوری شده که فرقی ندارد چه کسی سرنوشت را در دست بگیرد افرادی آمدند که چندین سال رفاه را برای فرزندان خود به ارمغان آوردند نه برای مردم.
او گفت: پروژه‌ها به محلی رفته‌اند که فقط کاربرد انتخاباتی دارند و به دلیل کم کاری نمایندگان پیشین بوده است.
نجات نیا گفت: در فضای مسموم دنبال گام هفتم در کهگیلویه هستیم
وی گفت: انقلاب آمد که توزیع امکانات عادلانه باشد اما در کهگیلویه چنین نشد چرا شورای وحدت دیر دور هم نشستند تا تردید در حضور وجود نداشته باشد.
نجات نیا افزود: معاون وزیر هم بوده‌ام اما رد پای نمایندگان استان را برای پیگیری بودجه‌ها ندیدم باید به داد استان برسید به عنوان جوان گام دومی می‌خواهم نقد درون گفتمانی داشته باشیم و با هم مناظره کنیم.
بعد از گذشت دو ساعت از جلسه آقایان بزرگواری و هاشمی در جلسه حضور نیافتند.
موحد نماینده هفت دوره مجلس اظهارات خود را با انتقاد از تخریب در این جلسه شروع کرد و گفت که رهبری در چند جا فرموده این مجلس انقلابی است.
وی گفت: از تخریب هیچ کسی نفع نمی‌برد بیایید مناظره بگذارید در همین جاده دهدشت پاتاوه شما که معاون وزیر هستید ۶۰۰ میلیارد هزینه شد و یا بودجه استان ۳۰ درصد بیشتر شده چطور است که می‌گویی ما حضور نداریم مگر استاندار و رسانه‌ها دروغ می‌گویند.
موحد گفت ببینید که درصدی که برای آب در وزارت نیرو گذاشتند چقدر گذاشتند و چه قدر ما تلاش کردیم و اضافه شد و اکنون اعتبارات آب ۸۰۰ میلیارد تومان است لذا چطور احساس می‌کنید ما خیانت کرده‌ایم برای پتروشیمی نگاه کنید کجا بود و کجا رسید که ۹۰۰ نفر مشغولند پتروشیمی چرام و دیگر پروژه‌ها لذا اگر قرار نیست این‌ها به حساب نماینده باشد فب‌ها.
پناهی بعد از سخنان موحد به نجات نیا تذکر داد و گفت چنین حرف‌هایی باعث می‌شود که به شما نمره منفی بدهیم که نحات‌نیا بسیاری از این گزارش‌ها را کذب دانست.
اندرزیان هم گفت به خاطر همسو بودن نیامده‌ام بلکه به خاطر کهگیلویه در این جلسه شرکت کردم.
وی در ادامه گفت: مترقی بودن نظام جمهوری اسلامی به دلیل نظریه ولی فقیه است
او در میان نامزد‌ها تا این لحظه تنها کسی بود که برنامه راهبردی برای آینده و توسعه کهگیلویه داشت.
وی گفت: آقای نجات نیا شما رشد خودتان را از دیگران دارید ولی آقای موحد شما هم جایتان را به جوان‌ها بدهید هر چند هر چه از توسعه انسانی داریم مدیون شما هستیم.
علوی هم گفت نباید به یا علیه کسی صحبت کنیم که چرا آمده‌اید اما ما هم گام دومی هستیم و محقق.
وی افزود: فرهنگ سیاسی کهگیلویه باید اصلاح شود و اولین نیاز این است که شاخص‌ها به جای شخصیت‌ها بنشینند.
این نامزد انتخاباتی گفت؛ بستر‌ها را برای برنامه‌ریزی جهت نیازمندی‌ها آماده نکرده‌ایم.
او انتقاد کرد که چرا با کار غیر قانونی با قرآن به خانه‌های مردم ‌می‌روند این را نمی‌توان کمک به شور انتخاباتی دانست.
وی افزود بدترین وضعیت بین ۲ انتخابات هاست که مردم را کنار می‌گذاریم و به دوستان و بستگان می‌چسبیم.
او از تخریب ظرفیت‌ها انتقاد کرد و گفت: از تجربه نمایندگان گذشته استفاده کنیم محرومیت کهگیلویه بزرگ اقتصادی نیست بلکه پشت پا زدن به ظرفیت‌های انسانی است.

وی گفت: نگاهمان را باید بر مبنای تحول بگذاریم و به جای جدل گذشته آینده را ببینیم نباید با قبیله و جغرافیا به ظرفیت‌ها پشت پا زد.
نبوی‌زاده هم در راند دوم گفت: دنبال تحقق چشم‌انداز‌ها باشیم و از بزرگان هزینه نکنیم.
وی گفت: در سطح ملی در قانون‌گذاری و نظارت مشکل داریم بدعت‌هایی در جامعه داریم که یک سم شده است برخی دنبال منافع خود هستند چرا بعضی‌ها این قدر هزینه می‌کنند به دنبال چه هستند.
نبوی‌زاده گفت: چرا باید هر کسی که بیشتر پول داشت به مجلس برود.
این نامزد انتخاباتی از نظام بانکی و بیمه‌ای و بورسی به شدت انتقاد کرد.
وی افزود در کهگیلویه در طراز ملی نماینده نداشته‌ایم دنبال کار‌های شخصی و اولیه مثل آب و برق بوده‌اند و خدمات نظام را مصادره کرده‌اند.
این نامزد هم به موحد و بزرگواری گفت که نامتان را ماندگار کنید و کنار بروید.
نجات نیا در راند دوم گفت با این روند دیزلی کار‌ها پیش نمی‌رود او اطرافیان موحد را زیر سؤال برد.
با این صحبت‌ها موحد جلسه را ترک کرد و با وساطت اعضا دوباره به جلسه برگشت.
نحات‌نیا سد آب ریز را یک بند دانست نه یک سد که در آن یک فرصت تاریخی را از دست داده است.
وی گفت در تمامی شاخص‌های استان دارای مشکل است ما جوان‌ها از این شهر فرار کردیم و خودم بدون پشتوانه معاون وزیر شدم ولو ۷ ماه اما معاونان وزیر هنوز از آن دولت مانده‌اند. رد پای همین آقایان در زدن ما دیده می‌شود.
نحات‌نیا گفت هر ۴۸ ساعت یک نفر خودکشی می‌کند از مسوولیت‌های اجتماعی استفاده نمی‌کنیم وقت برای ماده ۲۳ سد آب ریز نمی‌گذارید.
وی گفت دیده‌ایم که دیگران برای استانشان چه کرده‌اند اما شما چه کردید ما خاک کف پای شما آقای موحد هستیم و همفکر هستیم اما به عملکرد شما انتقاد داریم.
نحات‌نیا در پایان چنین گفت که امکان رقابت در این حوزه وجود ندارد.
اندرزیان هم در راند دوم گفت که مردم ساختار قومی و طایفه‌ای را می‌خواهند اما اگر حوزه ۲ نماینده‌ای شود گفتمان در انتخابات از قومی به سیاسی تبدیل می‌شود.
او گفت چرا در سفر رئیس جمهور یک فعال اقتصادی حتی یک نفر از کهگیلویه حضور نداشت این یک درد است.
وی خطاب به مژدهی گفت: شما از نخبگان ملی بودید چرا می‌خواهید دوران بازنشستگی را با نمایندگی پر کنید شما کجا درد مردم کهگیلویه را می‌بینید شما کجا آسیب‌های اجتماعی را می‌بینید متأسفانه مردم این دیار درد دارند و نشاط انتخاباتی آن‌ها مانند بویراحمد نیست.
موحد هم در ادامه گفت مردم محاسبه می‌کنند و با عقل و شعور رای می‌دهند و مردم در هر دوره‌ای به دلیل برخی ضرورت‌ها رای می‌دهند و در این حوزه مردم یک رو و با صداقت رای می‌دهند در این حوزه مردم انتخاب را برای روز آخر نمی‌گذارند.
موحد خطاب به نجات نیا گفت: حتی برای رد صلاحیت آقایان منطقیان و لاهوتی موضع‌گیری و مخالفت کردم.
وی گفت: نظرات همه شما برای ما محترم است همچنین نباید فهم مردم را زیر سؤال برد که چرا به فلانی رای می‌دهند.
موحد تأکید کرد کار‌هایی را آغاز کرده‌ام برنامه‌های خوبی برای اشتغال و تولید دارم اگر مردم قبول کردند و خواستند در میدان می‌مانیم.
مژدهی هم گفت که کهگیلویه در همه شاخص‌ها از گچساران و بویراحمد پایین‌تر هستند ۳۷ درصد مردم شهرستان ما تحت پوشش هستند.
وی افزود: جوانان ما به دلیل بیکاری یا دنبال طلاق ‌می‌روند یا اعتیاد.
وی نیروی انسانی را سرمایه اصلی جامعه دانست که در کهگیلویه در حال تخریب آن‌ها هستیم از منابع زیرزمینی هم هیچ استفاده‌ای نمی‌کنیم.

وی افزود: ۳۰ سال در نظام مدیر بودم در سلامت نظام اداری بهترین نمره را گرفتم قدرت چانه زنی برای رفع مشکلات مردم را دارم.
علوی در ادامه گفت نباید به منابع بنازیم بلکه باید بتوانیم از آن‌ها برای خدمت به مردم استفاده کنیم.
وی افزود: برخی مناطق به پیشرفت‌هایی می‌رسند که برای ما رؤیاست.
علوی تصریح کرد باید به سمت کورانی تفاهم پایه برویم برخی کار‌ها و پروژه‌ها با فرهنگ مردم ما تعارض دارد.
وی به زیرساخت‌های ضعیف کهگیلویه اشاره کرد که حتی از آب جاری خودمان هیچ استفاده‌ای نکردیم چه جوری از گذشته حرف نزنیم چرا همه سد‌های ما در نقاط مرزی است آقای نمایندگان چه کردند و ا اصلاً مردم سکوت کردند خود ما هم سکوت نکردیم.
وی گفت: ما ۴۰ سال داریم و هنوز به ما جوان می‌گویید چرا ظرفیت‌ها را نمی‌بینید.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بزرگواری کاندید ما اصلاح طلبان است
Iran, Islamic Republic of
بنویسید شورای بدبختی فقر رنج و محرومیت کهگیلویه در ۴۰ سال گذشته
هیبو
Iran, Islamic Republic of
علی محمد دانشی ضمن اینکه بدلیل زیاده خواهی هایش و دخالتهایش در انتصابات این استان و مخصوصا آموزش و پرورش را به قهقرا برده عاملی هست که مردم با صندوقها قهر کنند
بررسی منید آموزشگاههای خصوصی ایشان را
علی
United States
مجلس کارآمد
تحول گرا
خودشون خندشون نمیگیره از این کلمات
کهگیلویه ی بزرگ
Iran, Islamic Republic of
آقای نجات نیا تو خودت جز مداحی احمدی نژاد ورئیسی چه خاکی برسر این سرزمین سوخته ریختی ؟ گفتی تجربه زیادی کسب کردی درزمان معاونت یا مشاور مدیر کل مخابرات استان ۹۰ درصد شهرها وروستاهای شهرستان کهگیلویه فاقد مخابرات دیجیتال یا اینترنت بودند چرا کوچکترین عکس‌العملی در مرکز استان با بی عدالتی انجام ندادی ؟ فرمودی در وزارت فلان معاون بودی مدیر کل بودی خروجی خودت برای این شهرستان چه بوده است . اگه نماینده را ندیدی بیاید وزارت خودت می رفتی اورا می آوردی وکمکش می کردی ؟ چگونه زبان مداحیت برای دولت احمدی نژاد وفعلی بلندگو است اما درعمل برای منطقه ی خود خاموش است ؟ چرا حالا که انتخابات است رجز خوانی می کنی ؟ بزرگواری وموحد اگر ۳۰ سال نماینده بودند کوچکترین اشتباه وخلاف مالی نداشته اند پس چطور ۳ماهه ، عذرت رادر وزارت راه خواستند علت چه بوده است ؟ بدان وآگاه باش که مردم این شهرستان به افرادی مثل شما رای نخواهند داد وخودت نیز کاملاً مطمئن هستی . شاعر و مداح باید مداح مردم باشد
میانسال
Iran, Islamic Republic of
موحد منطقی صحبت کرد و پاسخ میانسالان را داد
Iran, Islamic Republic of
مجلسی که دانشی تصمیم گیر آن باشد فاتحه
معلم
United States
بدبخت مردم استان ما که سرنوشتش افتاد دست شیخ و نجات نیا😭
عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

روشن است که مدیران فرهنگی می‌خواهند بگویند مشکل، فقدان کار فرهنگی است و آن هم بودجه می‌خواهد....
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
مصوبه عجیب نمایندگان مجلس

مصوبه عجیب نمایندگان مجلس

 محمد حسین فرهنگی نماینده مجلس گفت: مجلس به حکم بسیار عجیبی در جریان رسیدگی به بودجه ...
1