تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۵۲
کد مطلب : ۴۷۲۰۸۳
علی مژدهی پور در نشست شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد:

اینجا مردم در بحران زندگی می‌کنند/ با قدرت چانه‌زنی که دارم می‌توانم حداقل مقداری از درد و رنج و آلام مردم کم بکنم / نیروی انسانی سرمایه طلایی است / ۳۰ سال است که در نظام جمهوری اسلامی کار می‌کنم، از نظر نظام سلامت اداری با ۸۲ نمره نفر دوم هستم

۸
۵
اینجا مردم در بحران زندگی می‌کنند/ با قدرت چانه‌زنی که دارم می‌توانم حداقل مقداری از درد و رنج و آلام مردم کم بکنم / نیروی انسانی سرمایه طلایی است / ۳۰ سال است که در نظام جمهوری اسلامی کار می‌کنم، از نظر نظام سلامت اداری با ۸۲ نمره نفر دوم هستم
کبنا ؛
 با حضور کاندیدا‌های انتخابات مجلس حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ از جمله، سید محمد موحد، علی مژدهی‌پور، فرزاد نجات‌نیا، محمد علوی‌تبار، آیت نبی‌زاده و مجتبی اندرزیان جلسه شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد  برگزار شد. مژدهی‌پور گفت: در جلسات دولت بار‌ها شرکت داشتم، با دولت جدید ارتباطات نزدیک دارم، اگر مردم به من اقبال نشان دهم، با قدرت چانه زنی که دارم می‌توانم حداقل مقداری از درد و رنج و آلام مردم کم بکنم، من آمده‌ام که این رویه را تغییر دهم، باید زیرساخت ایجاد کنیم.
به گزارش کبنا نیوز، جلسه شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه علمیه خواهران دهدشت برگزار شد و  کاندیدا‌های جوان همچون؛ علی مژدهی‌پور، محمد علوی‌تبار، آیت نبوی‌زاده، فرزاد نجات‌نیا و مجتبی اندرزیان نیز به جمع می‌همانان این جلسه پیوستند، از دیگر می‌همانان این جلسه سید محمد موحد نماینده کنونی کهگیلویه، سید علی محمد بزرگواری نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ است.
شامگاه پنج شنبه (۱۲بهمن ماه ۱۴۰۲)، مژدهی پور معاون سابق وزیر دادگستری و از کاندیدا‌های انتخاباتی کهگیلویه در نشست شورای اصولگرایان گفت: من با زبان آمار و ارقام می‌گویم شهرستان کهگیلویه از میان ۳۳۶ شهرستان، ردیف ۳۳۰ هست، یعنی ۶ شهرستان کشور در وضعیت بدتری از ما هستند. اگر بخواهیم رتبه توسعه را تعریف کنیم، تهران با ۶ هزار و ۸۵۱ رتبه و کهگیلویه با ۶۷۸ رتبه است. در مقایسه با استان خودمان، یاسوج رتبه ۱۵۸۴ را دارد، ۱۲۰ درصد بالاتر. گچساران رتبه ۱۰۳۳ را دارد که حدود ۸۰ درصد توسعه یافتگی بالاتری دارد.
مژدهی‌پور اظهار کرد: اینجا مردم در بحران زندگی می‌کنند. میانگین درآمد در روستا‌ها بصورت سالانه ۴۷ میلیون تومان است، در مراکز شهرستان‌ها ۸۲ میلیون تومان است. خط فقر الان زیر ۹ میلیون تومان است. ۳۷ درصد مردم شهرستان، تحت پوشش کمیته امداد هستند.
وی گفت: داریم به خودمان ظلم می‌کنیم، ما در بحث کشاورزی ۱۰ درصد آب کشور و با روان آب‌ها ۱۳ درصد آب کشور را داریم، دو سد بزرگ در نزدیکی ما هست، ۹۲ هزار هکتار زمین کشاورزی داریم که فقط ۱۱ هزار هکتار آن آبی است. ۳۷ درصد جمعیت استان ما جوانان ۲۰ تا ۳۴ سال هستند. نیروی انسانی سرمایه طلایی است، خیلی از کشور‌ها بدون هیچ منابعی و فقط با تکیه بر منابع انسانی جایگاه در دنیا دارند. این سرمایه طلایی است، اما جوانان ما متأسفانه بخاطر بیکاری سراغ خودکشی و اعتیاد و یگر آسیب‌ها ‌می‌روند، خانم‌ها بخاطر نداری به دنبال طلاق ‌می‌روند. تعجب می‌کنم، تا کی باید مصلحت‌اندیشی کنیم.
مژدهی بیان کرد: علی‌رغم اینکه نیروی انسانی ستون فقرات جامعه است و چرخ محرک اقتصاد هر کشور است، سرمایه حقیقی هر جامعه است، اشتغال در بحث کشاورزی، بخش‌های اشتغال زایی یا صنعت و معدن، یا کشاورزی و یا خدمات است. در بخش کشاورزی ۱۱ هزار هکتار زمین آبی داریم. دو سد بزرگ وجود دارد، حقآبه ما از این دو سد چقدر است؟ چرا مطالبه‌گری نمی‌کنند.
آقای پناهی شما متعلق به این شهرستان هستید، یک شهرک صنعتی این شهرستان دارد، که تعطیل است! یک معدن در سرفاریاب هست که بصورت خام معادن آن به جاجرم می‌رود، در رابطه با خدمات نیز، اکثر مردم با مشکل روبرو هستند. سفره مردم کوچک است. نمی‌خواهیم خدمات نظام را زیر سؤال ببریم؛ چند روز گذشته با یکی از مدیران عالی رتبه صحبت می‌کردم، می‌گفت ما تورم را از ۴۸ درصد به ۴۰ درصد کاهش دادیم، این خوب است، اما این عدد یعنی اینکه سطح عمومی قیمت‌ها ۴۰ درصد نسبت به چیزی که وجود دارد کاهش پیدا کرده است.
مژدهی افزود: از نماینده چه انتظاری هست؟ نمایندگان در این ۴۰ و‌اندی سال، در عزل و نصب مسئولین دخالت داشتند یا نداشتند؛ ۳۰ سال است که در نظام جمهوری اسلامی کار کردم، از نظر نظام سلامت اداری با ۸۲ نمره نفر دوم هستم. در جلسات دولت بار‌ها شرکت داشتم، با دولت جدید ارتباطات نزدیک دارم، اگر مردم به من اقبال نشان دهم، با قدرت چانه زنی که دارم می‌توانم حداقل مقداری از درد و رنج و آلام مردم کم بکنم، من آمده‌ام که این رویه را تغییر دهم، باید زیرساخت ایجاد کنیم.
 

بیشتر بخوانید:

علی مژدهی‌پور رقیب موحد شد / مژدهی‌پور: درست است که فرزندان کهگیلویه و بویراحمد با تحصیلات عالی در عسلویه کارگری کنند؟ / به عنوان منتقد نمی خواهم شعارهای دهن پر کن بدهم / آمدن من به صحنه انتخابات نه بخاطر جایگاه و مقام است


مژدهی گفت: کهگیلویه در همه شاخص‌ها از گچساران و بویراحمد پایین‌تر هستند ۳۷ درصد مردم شهرستان ما تحت پوشش هستند.
وی افزود: جوانان ما به دلیل بیکاری یا دنبال طلاق ‌می‌روند یا اعتیاد.
این نامزد مجلس نیروی انسانی را سرمایه اصلی جامعه دانست که در کهگیلویه در حال تخریب آن‌ها هستیم از منابع زیرزمینی هم هیچ استفاده‌ای نمی‌کنیم.


نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
انصافا دکتر مژدهی شایسته ترین کاندیدا جهت ایفای نقش نمایندگی مردم شریف کهگیلویه بزرگ در مجلس و احقاق حقوق مردم می باشند. سپاس از پایگاه تحلیلی کبنا نیوز.
محمد ولایی
Iran, Islamic Republic of
اصولگرایان این استان::: اولین واخرین کاری که می کنند عزل ونصب::: دیگر سلایق را اگر کارمند ساده ای هم باشد باشد را تعویض میکنند::: خط بازی باعث شده عزیزانی که مدیر وباتجربه وکاردان بودند:::: پایین کشیده شوند::: انگشتان دست با هم کار ها را انجام می دهند::: اگه توانستید با سه انگشت دکمه پیرانی را ببندی؟؟؟؟ مثلا رسانه:::: اگر همه خواست و نظر مختلف را بذارند::: منتشر کند ورفع عیوب شود بهتره::: نه زور طیفی خاص
Iran, Islamic Republic of
امممممممممممممممممممممممممممممممم و ای گپل
Iran, Islamic Republic of
آمار درست هست
آقای مژدهی پور وقتی مسولیت داشتی چکاری برا شهرستان کهگیلویه کردی؟
جز اشتغال چند نفر اونم فقط وفقط تاماولی خانواده خودت
موحد هم فقط کوه راک و دشت مازه
Iran, Islamic Republic of
شماها همه تون در به وجود امدن وضع موجود در کهگیلویه بزرگ مقصر هستید.شعار خالی دیگه بسه
Iran, Islamic Republic of
هر چی نگاه میکنم به مژدهی نمیاد نماینده مجلس بشه...واقعا رئیس تعزیرات حکومتی کشور بوده؟؟؟؟ در عجبم
Iran, Islamic Republic of
با سلام اگر پیگیر جواب حقیقی باشید موفق ترین روسای سازمان تعزیرات حکومتی بودند و اگر دنبال مجادله که نظرتان برای خودتان محترم است .
ننننن
Iran, Islamic Republic of
آقای مزدهی جنابعالی همون موقع که رئیس تعزیرات حکومتی بود چانه زنی رو خوب بلد بودی و آن هم برای فامیل درجه یکتون از جمله آقای حافظیان....
عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

روشن است که مدیران فرهنگی می‌خواهند بگویند مشکل، فقدان کار فرهنگی است و آن هم بودجه می‌خواهد....
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
مصوبه عجیب نمایندگان مجلس

مصوبه عجیب نمایندگان مجلس

 محمد حسین فرهنگی نماینده مجلس گفت: مجلس به حکم بسیار عجیبی در جریان رسیدگی به بودجه ...
1