تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۲
کد مطلب : ۴۷۲۰۷۸
در جلسه شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

نبوی‌زاده: در قانون‌نویسی روز‌به روز درجا می‌زنیم

۱
۰
نبوی‌زاده: در قانون‌نویسی روز‌به روز درجا می‌زنیم
کبنا ؛استاد دانشگاه گفت: در قانون نویسی روز به روز درجا می‌زنیم. قوانین قبلی را با قوانین فعلی مقایسه کنید. در بانکداری مشکل داریم، نظام بانکداری مبتنی بر قانونی است که در سال 62 مصوب شده است.
به گزارش کبنا، شامگاه (پنجشنبه 12 بهمن‌ماه 1402) جلسه شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور نامزدهای انتخابات مجلس حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ (سید محمد موحد، علی مژدهی‌پور، فرزاد نجات‌نیا، محمد علوی‌تبار، آیت نبی‌زاده و مجتبی اندرزیان) برگزار شد.
به گزارش کبنا، آیت‌اله نبوی‌زاده در این جلسه به اهمیت انتخابات در جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی یک شاخص است. جمهوری اسلامی دو شاخص دارد، یکی جمهوریت و دیگری اسلامیت. هیچ‌کدام بدون دیکری اعتبار ندارد.
وی افزود: انتخابات مظهر مردم‌داری جمهوری اسلامی است، انتخابات در واقع ارزش دادن به رأی و نظر مردم است.
وی افزود: جمهوری اسلامی ایران دشمنان زیادی دارد، و همه دشمنان ما به دنبال این هستند که جمهوری اسلامی را به عنوان یک نظام ناکارآمد معرفی کنند که باید با ارائه بهترین خدمات به مردم جلوی این کار را گرفت.
وی افزود: با وجود خدمات بی‌نظیر نظام اسلامی متأسفانه در بعضی جاها مشکلات و نواقصی وجود دارد.
نبوی‌زاده با بیان اینکه عمل  و بینش ما معیار است، گفت: آنهایی که دوست دارند، انقلاب اسلامی به پیروزی نهایی برسد و در تمام میادین بین‌المللی بدرخشد، باید کار کرد.
وی گفت: عملکرد ما می‌تواند جمهوری اسلامی را کارآمد نشان دهد، وقتی تبعیض نباشد، فساد نباشد و اقتصاد و معیشت خوب باشد، می‌توانیم در دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.
نبوی‌زاده تاکید کرد: اگر سایر کشورهای اسلامی بخواهند از جمهوری اسلامی الگوبرداری کنند، جمهوری اسلامی با این شاخص‌ها یعنی کارآمدی اقتصاد و رفاه و... می‌تواند به عنوان الگو معرفی شود.
وی خانواده با بنیان مستحکم را ریشه نظام دانست و گفت: اگر خانواده را زدند، دیگر امیدی به جامعه نیست. اگر می‌خواهیم جامعه به پویایی و شکوفایی برسد، باید بنیان خانواده را با اقتصاد، معیشت خوب و رفاه و آسایش با رویکرد دینداری مستحکم کنیم.
نبوی‌زاده گفت: قانون ریل پیشرفت و آبادانی جمهوری اسلامی است و قانون توسط مجلس مصوب می‌شود، لذا مجلس در رأس امور است و این مجلس است که کار ریل‌گذاری را انجام خواهد داد. اگر این ریل گرفتار تبعیض و رانت شود، با مشکل مواجه می‌شویم.
این نامزد انتخابات مجلس حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: در قانون نویسی روز به روز درجا می‌زنیم. قوانین قبلی را با قوانین فعلی مقایسه کنید. در بانکداری مشکل داریم، نظام بانکداری مبتنی بر قانونی است که در سال 62 مصوب شده است. در قانون نظام بانکداری را بدون رباه می‌داند، اما الان نظام بانکداری عین رباه است.
نام شما

آدرس ايميل شما

فرخ
Iran, Islamic Republic of
عالی بی دکتر احسنت
عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

روشن است که مدیران فرهنگی می‌خواهند بگویند مشکل، فقدان کار فرهنگی است و آن هم بودجه می‌خواهد....
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
مصوبه عجیب نمایندگان مجلس

مصوبه عجیب نمایندگان مجلس

 محمد حسین فرهنگی نماینده مجلس گفت: مجلس به حکم بسیار عجیبی در جریان رسیدگی به بودجه ...
1