تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۲۹
کد مطلب : ۴۷۵۱۰۵
کبنا گزارش می‌دهد

بیانیه مشترک دانشگاه و نیروی انتظامی در خصوص قضیه بیمارستان شهید جلیل یاسوج

۱۴
۰
بیانیه مشترک دانشگاه و نیروی انتظامی در خصوص قضیه بیمارستان شهید جلیل یاسوج
کبنا ؛دانشگاه علوم پزشکی و فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص حواشی اخیر در بیمارستان شهید جلیل یاسوج بیانیه مشترک صادر کردند.
به گزارش کبنا، بعد از ضرب و جرح چیف رزیدنت جراحی بیمارستان شهید جلیل یاسوج دانشگاه علوم پزشکی و فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص حواشی اخیر در بیمارستان شهید جلیل یاسوج بیانیه مشترک صادر کردند که در ادامه آن را می‌خوانید.
بسم الله الرحمن الرحیم
نعمتان مجهولتان الامن والعافیه
پیامبر اکرم (ص)فرمودند دو نعمت است که ناشناخته‌اند: امنیت و تندرستی
با نگاهی به آموزه‌های وحیانی و احادیث، نمونه‌ای از نعمت‌هایی بیان می‌گردد که انسان ارزش آن را نادیده می‌گیرد و قدر آن را نمی‌داند نعمت‌هایی که گاهاً حصول آن‌ها نتیجه تلاش، پشتکار و از خود گذشتگی دیگران است و ما از آن غافل.
این روز‌ها پس از ایجاد چالش و سوء تفاهمی بین تعدادی از سربازان حوزه سلامت و مدافعان امنیت در بیمارستان شهید جلیل یاسوج متأسفانه شاهد موج سواری و بازی رسانه‌ای به منظور جلب مخاطب و مقصر جلوه دادن یکی از طرفین آنان می‌باشیم غافل از اینکه در این روز‌ها شیرینی وعده صادق، هفته ارتش، سالروز تأسیس سپاه پاسداران و هفته سلامت ما را بر آن داشته تا دست در دست هم و برای تحقق فرموده پیامبر اکرم (ص) با هم، برای هم و در کنار هم بیش از پیش عزم خود را در به سرانجام رساندن تکلیف وماموریت سازمانی خویش جزم نماییم و فراموش نخواهیم کرد روز‌های سخت بیماری سخت و منحوس کرونا و از خود گذشتگی و جانسپاری و شهادت سربازان حوزه سلامت را و در همین راستا آسایش و آرامش ناشی از اقتدار سبز پوشان نیروی انتظامی را.
اذعان داریم بخش عظیمی از چالش‌ها ریشه در علل و عواملی دارد که در بسیاری از موارد با آموزش، به کارگیری گفتمان صحیح، ارتقاء مهارت‌های رفتاری و رفتار‌های مبتنی بر احترام متقابل قابل حل خواهد بود و در اندک مواردی به دلیل سوء تفاهم و برداشتهای متفاوت از رفتار یا گفتار چالش برانگیز خواهد شد و عده‌ای نیز با انگیزه‌های خاص با پررنگ جلوه دادن این چالش‌ها سعی بر برهم زدن آرامش و آسایش خدمتگزاران مردم دارند که به همین سبب دانشگاه علوم پزشکی و فرماندهی نیروی انتظامی استان به منظور ارائه خدمت بهتر و بیشتر به مردم فهیم دیارمان رسماً اعلام می‌داریم ضمن مختومه کردن پرونده مربوط به این اختلاف نظر و درگیری مترتب بر آن در بیمارستان مذکور و به شکرانه نعمت امنیت داخلی و ایثارگری سربازان حوزه سلامت و بدون پیگیری جهت شناسایی عامل تقصیر و کوتاهی در مراجع ذی صلاح، انتظار می‌رود معاونین، مدیران و مسئولین ذیربط در هر دو سازمان از هرگونه مصاحبه، اطلاعیه و درج خبر در این زمینه خودداری نمایند و اصحاب رسانه نیز در این خصوص از تشویش افکار و القای وجود تنش در بین سازمان‌های تأمین سلامت و امنیت مردم بپرهیزند.
دست در دست هم دهیم به مهر
میهن خویش را کنیم آباد
سردار مصطفایی فرمانده نیروی انتظامی استان
دکتر جاودان سیرت رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of

باید مث دکتر جلیل مرد بود مرررررد
Iran, Islamic Republic of
دکتر جلیل خیلی مردی وجدان خودتو نفروختی
Iran, Islamic Republic of
چرا قیمه ها رو رو ماست ریختین چرا همه چیزو قاطی کردین مثل بچه آدم ببینید کی مقصره آدمش کنید چرا مغلطه میکنین
احسان
Iran, Islamic Republic of
خوب، آخرش که چی؟
Iran, Islamic Republic of
آخ که خودش تمام قوانین هیئت علمی و شرایط رئیس دانشگاهی را زیر پا گذاشت ...
ضعیف ترین دوران مدیریت دانشگاه همین دوره بود و هست...
Iran, Islamic Republic of
شما درون سازمانی برای بقای خود تلاش می کنید و اطلاعیه صادر می کنید سرانجام این برخوردها باعث لطمه خوردن به حیثیت کل استان است و ضرر و زیان مردم استان از این حرکات نابخردانه چرا چنین مسائلی ریشه یابی نشود همه اینها به دُمل های چرکین تبدیل می شود که هر وقت سر باز کرد تا کل جامعه فاسد شده است
Romania
اتفاقا باید برخورد می‌شد تا شاهد اختلال و بی نظمی دوباره در جامعه و توهین به افراد بویژه پزشکان نباشیم. دکتر جلیل با استعفای خود درس بزرگی به همه داد
یعقوبی
Iran, Islamic Republic of
دکتر جلیل اصلا مدیر نیست که بتونه مدیریت کنه. یک شبه مدیر بزرگترین بیمارستان استان میشه. بسیار کار خوبی کردند که ایشون رو برکنار کردند تمام مراجعین به بیمارستان دلشون از بعضی پرسنل طلبکار بیمارستان جلیل خونه.. بیشتر پرسنل کاری که بلد نیستند فقط طلب حقوق میکنن! برای یه سروم وصل کردن بیماران رو سوراخ سوراخ میکنن اخر سر هم هیچی به هیچی.. از اول جلیل نباید مدیر میشد حتی با فشار از بالا.
عدالت
Iran, Islamic Republic of
احساساتی نشید اتفاقا دکتر جاودان مدیری متخصص و توانمنده.. کافیه یکبار گذرتون به بیمارستان جلیل بعنوان بیمار یا همراه بیمار میخورد تا برخورد ناثواب پزشکان و پرستاران همیشه طلبکار این بیمارستان رو که با مدیریت ضعیف دکتر جلیل از نزدیک لمس و حس میکردید. صبح تا شب کارش تقدیر الکی از پرسنلی بود که جز بدخلاقی و بدرفتاری حاصلی برای مردم بیچاره نداشتند. قربون خدا برم که برکنار شد
United Kingdom
جاودان سیرت
آقای دکتر جاودان سیرت به قول قدیمیها اگر دیدی ریش همسایه ات رو می تراشند ریش خودت رو آب مالی کن که نوبت به تو هم خواهد رسید بهتر است شجاعت و مردانگی را از پسر باجناقت مرحوم شهید جلیل یاد بگیری نه اینکه برای دو روز بیشتر ماندن در پست مدیریت دانشگاه به حیثیت پزشکان لگد بزنب بهتر بود قبل از دکتر جلیل شما استعفای اعتراضی می دادید تا در اذهان عموم به نیکی ماندگار میشدید نه برعکس درود خداوند بر دکتر جلیل که بی شک خلف راستین شهید جلیل است
Iran, Islamic Republic of
حاشا به غیرتتان
بهشاد
همین روزها ، یقه خود جناب جاودان سیرت را خواهد گرفت
و آنوقت خیلی دیر نیست
شهروند
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر جلیل که با استعفای خود ثابت کرد که هدفش پست و مقام نیست
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1