تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۱۶
کد مطلب : ۴۷۷۷۹۷
انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری؛

شریعتمداری: پزشکیان حکم اعدام روحانی و خاتمی را صادر کرد!

۲
۱
شریعتمداری: پزشکیان حکم اعدام روحانی و خاتمی را صادر کرد!
کبنا ؛حسین شریعتمداری نوشت: در مناظره دوشنبه شب به یکی از راه حل های مورد نظر خویش اشاره کرده و فرمودند: «با روند فعلی امکان رشد هشت درصد وجود ندارد؛ داریم سر مردم کلاه می‌گذاریم/از انتخابات کنار می‌روم به شرطی که اگر نتوانستید رشد اقتصادی را به ۸ درصد برسانید اعدامتان کنند»! 
به گزارش کبنا، حسین شریعتمداری مدیر مسئول کیهان در یادداشتی نوشت: 
۱ ــ آقای پزشکیان در مناظره تلویزیونی دوشنبه شب، مانند دفعات قبل به جای ارائه برنامه و پاسخ به پرسش های مجری برنامه , چند جمله ای را که از آغاز تبلیغات انتخاباتی و مناظره ها بر زبان داشت , تکرار کرد . بیشتر اظهارات آقای پزشکیان حول محور « اینجا چرا اینطوری است ؟! و آنجا چرا آنطوری است ؟! » بود ! ایشان فهرست بلند بالائی از «نباید» ها ( البته به زعم خود ) فراهم کرده و با صدای بلند مطرح می کرد . بی آن که در مقابل «نبایدها» کمترین اشاره ای به « بایدها » هم داشته باشند ! 
 ۲ ــ ولی در مناظره دوشنبه شب به یکی از راه حل های مورد نظر خویش اشاره کرده و فرمودند : « با روند فعلی امکان رشد هشت درصد وجود ندارد؛ داریم سر مردم کلاه می‌گذاریم/از انتخابات کنار می‌روم به شرطی که اگر نتوانستید رشد اقتصادی را به ۸ درصد برسانید اعدامتان کنند » ! 
 ۳ ــ‌ جناب ایشان بارها به آیات شریف قرآن و سخنان مبارک حضرت امیر (ع) در نهج البلاغه اشاره داشته اند ( و البته با عرض پوزش باید گفت که به مصداق آن اشاره ای نمی کردند ! که بماند ) آقای پزشکیان چند بار به این آیه از کلام الله اشاره داشتند که : « يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ مَا لَا تَفْعَلُونَ * كَبُرَ مَقْتًا عِنْدَ اللَّهِ أَنْ تَقُولُوا مَا لَا تَفْعَلُونَ * ای مؤمنان! چرا چیزی را می گویید که خود عمل نمی کنید؟ نزد خدا به شدت موجب خشم است اگر چیزی را بگویید که خود عمل نمی کنید » . (آیات ۲ و ۳ سوره صف ) . 
 ۴ ــ‌ حالا باید از آقای پزشکیان پرسید چرا خودتان به حکمی که درباره آقای جلیلی صادر کردید , توجه نمی فرمائيد ؟! بر اساس این حم , آقایان خاتمی و روحانی باید اعدام شوند ! چرا که به وعده های رشد اقتصادی در دوران خود عمل نکردند ! و نه فقط به رشد مورد نظر نرسیدند بلکه درصد رشد اقتصادی منفی هم داشتند.
مرجع : جهان نیوز
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد ولایی
Iran, Islamic Republic of
اغای شریعت مداری؟؟؟ اون اعدامها برعهده قوه قضاست که چرا نکرد::: ایا اغای جلیلی برنامه داشتند؟؟؟ بجز تهمت ودروغ دنبال دیگران؟؟؟ تازه دولت دارد شبانه روز نفت ووووو به امریکا می فروشد:: بعدش تعصب از حصار کشی می کند!!!!! شبانه روز دولت با غربیها در مذاکره است با واسطه رسانه مستند ثبت می کنند توحاشامی کنی؟؟؟ دروغهای شما ها چون زوردارید خوبه؟؟؟؟؟
دانلود
Iran, Islamic Republic of
این خفه بشه حال ملت بهتر می‌شود
ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
1