تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۰
کد مطلب : ۴۷۷۸۳۲
انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری؛

فیلم|  پزشکیان: اگر نتوانستم کاری کنم از سیاست کنار می‌روم

۱
فیلم|  پزشکیان: اگر نتوانستم کاری کنم از سیاست کنار می‌روم
کبنا ؛پزشکیان با بیان اینکه اگر به قولهایم عمل نکنم از ادامه کارهای سیاسی خداحافظی خواهم کرد، گفت: اینجا دستم را بلند می‌کنم و به مردم قول می دهم که هیچ وقت به آنها دروغ نگویم.
به گزارش کبنا، مسعود پزشکیان نامزد انتخابات ریاست جمهوری امشب در برنامه با مردم، اظهار داشت: برخی رأی و پیام‌ حضور در انتخابات را تائید خودشان می‌دانستند و شاید یک عده‌ای پیغام ها پای صندوق‌ها نیامدند که به آنها مشروعیت بدهند اما الان مسئله این نیست.
وی افزود: مسئه این است که ما هستیم و گروهی که اقلیت هستند که می خواهند تصمیم‌هایی که در اتاق‌های خودشان می‌گیرند سرنوشت مردم را رقم بزنند.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضور آنان که پای صندوق نبودند اگر بیایند نشان می‌دهند که اینگونه نبوده و حرفی برای گفتن دارند و اختلاف فاحشی در رأی ها به وجود می‌اورد و بگویند با آن اقلیت مخالف هستم این درخواست و کمپینی است که می تواند راه بیفتد و نه به آن پیامی است که تائید کند آنها مشروعیت دارند.
پزشکیان با بیان اینکه اگر به قولهایم عمل نکنم از ادامه کارهای سیاسی خداحافظی خواهم کرد، گفت: اینجا دستم را بلند می‌کنم و به مردم قول می دهم که هیچ وقت به آنها دروغ نگویم و در گفته هایم صادق و پاسخگو باشم و  مطالبه‌گری این عزیزان در مقابل دربرابر آنها پیامها و تعهداتی دادیم مجاب به این می‌شویم که اگه روزی خدایی ناکرده یادمان رفت آنها به یادمان بیاورند و ما پاسخگو باشیم.
وی ادامه داد: اگر نتوانتسیم به آن گفته‌ها و قول‌ها عمل کنیم طبیعتا از ادامه کارهای سیاسی خداحافظی خواهیم کرد و ادامه نمی‌دهیم، قرار نیست ما عمرمان تلف کنیم و نتوانیم به مردم عزیز کشورمان خدمت کنیم.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: اگر تبعیض و اجحاف و بی‌عدالتی را در جامعه داشته باشیم و نتوانیم کاری انجام دهیم دیگر ادامه نمی دهیم و از مردم می خواهیم رایشان را پس بگیرند.
    
وی افزود: امکان اینکه نتوانیم کاری کنیم به تصورم غیر ممکن است چون قدرت جایگاه حاکمیت، به حضور مردم است و  حاکمیت باید به درخواست های مردم پاسخگو باشد.
پزشکیان با بیان اینکه باید کمیته مردمی نظارت بر رفتار دولت تشکیل داد، بیان داشت: کسانی که صدای ما را می‌شنوند درخواست میکنم به کمیته مردمی کمند بپیوندند، کمیته مردمی کمند کمیته مردمی نظارت بر رفتار دولت است.
وی ادامه داد: شما می توانید افراد مورد وثوق خود را انتخاب کنید تا بر حاکمیت و دولت نظارت کنند تا پل ارتباطی بین مردم و دولت قرار بگیرد تا بر حرفها و قول های دولت ها نظارت کند.
 نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: این نظارت و ارتباط دو طرفه شکل خواهد گرفت ارتباط دولت و مردم را شکل می‌دهد،مردم هستند که می‌توانند جلوگیری کنند از انحراف دولت و دولت را پاسخگو کنند.
پزشکیان بیان داشت: اگر با رأی شما به دولت رسیدیم هرچند ماه یکبار  پاسخگو آن نمایندگانی هستیم که شما انتخاب خواهید کرد و به توقعاتی که شما می‌توانید از ما داشته باشید هم پاسخ باشیم و گزارش دهیم.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
فایل های مرتبط
1