تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۲
کد مطلب : ۴۷۴۳۳۵
یادداشت؛

دوپینگ ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با مدیریت دهقان

۲
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
دوپینگ ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با مدیریت دهقان
کبنا ؛مجموعه ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد را باید یکی از فعال‌ترین و موفق‌ترین دستگاه‌های استان در دولت سیزدهم دانست.
مجموعه‌ای که بعد از مدت‌ها تعلیق و بلاتکلیفی در عرصه مدیریتی سکان آن در ابتدای دولت سیزدهم به یک فرد جوان توانمند و جهادی سپرده است و این جوان در طی دو سال مدیریت خود به خوبی نشان داده است چه مدیر توانمند و قابلی است. مدیریت عین الله دهقان در این دو سال منشأ اتفاقات بزرگ و تحولات بی‌سابقه‌ای شده است و ورزش و جوانان استان را در مسیر موفقیت‌های ملی و بین‌المللی قرار داده است.
کمتر هفته‌ای است که شاهد حضور ورزشکاران استان در سطوح ملی و بین‌المللی نباشیم و این مهم بدون برنامه‌ریزی و حمایت ورزش و جوانان استان ممکن نمی‌شود.
موفقیت‌های ورزشی و مدال‌های رنگین ورزشکاران استان تنها دست آورد ورزش و جوانان استان نیست بلکه در بخش‌های زیرساختی و اماکن ورزشی نیز شاهد رشد در جذب اعتبارات و ساخت و ساز بالا در این بخش هستیم.
توجه به جوانان و برنامه‌ریزی برای این قشر گسترده آن هم در عصری که شاهد تلاطمات و خطرات شدید در کمین جوانان هستیم از دیگر برنامه‌های ورزش و جوانان استان می‌باشد که آمار‌ها در این بخش نیز حاکی از تحولات اساسی و پیشرفت‌های قابل قبول است.
نظم و بروز بودن و فعال شدن تمامی هیئت‌های ورزشی اتفاق می‌مون و شایسته دیگری است که بواسطه حمایت‌های اعتباری و لجستیکی و نظارت بر هیئت‌های مختلف ورزشی ممکن شده است و هیئت‌های ورزشی استان محل جذب و کشف بی‌شمار استعداد نوجوانان و جوانان شده است.
کمتر رشته‌ای در ورزش استان وجود دارد که در میان ملی پوشان کشور یک و یا تعداد بیشتری از ورزشکاران هم استانی حضور نداشته باشد.
نظم و پرنسیب مثالزدنی دهقان و مجموعه مدیریتی جدید این اداره کل یک انقلاب اساسی در تاریخ ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است که سبب گردیده ورزش استان به یک برند ملی در بسیاری از رشته‌های ورزشی تبدیل شود.
قطعاً تداوم این‌مدیریت و حمایت‌ها، روز‌های درخشانتری برای ورزش استان در پی خواهد داشت و استان و ورزشکاران استان را به قطبی ورزشی تبدیل خواهد کرد. اتفاقی که امروز در هندبال استان شاهد آن هستیم و با مدیریت و عزمی که در دهقان و همکارانشان دیده می‌شود قابل سرایت به سایر رشته‌ها و حوزه‌ها می‌باشد. ‌
نام شما

آدرس ايميل شما

بیژن
Iran, Islamic Republic of
عین الله دهقان
امید
Iran, Islamic Republic of
دوپینگ 250 تومانی
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
1