تاریخ انتشار
جمعه ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۱
کد مطلب : ۴۳۸۵۵۳
رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد؛

پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهر پاتاوه افتتاح شد + تصاویر

۰
کبنا ؛پایگاه اورژانس شهری به منظور ارتقای خدمات و فوریت های پیش بیمارستانی در پاتاوه راه اندازی شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: افزایش اورژانس پیش بیمارستانی و ساخت پایگاه های اورژانس ۱۱۵ با توجه به حادثه خیز بودن استان بسیار ضروری است.
جهانبخش وحدت نژادافزود: پایگاه اورژانس شهری شهر پاتاوه با پیگیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به مرحله انجام و با حضور امام جمعه، فرماندار شهر پاتاوه و مدیران استانی و شهرستانی در دنا افتتاح شد.
وی ادامه داد: ارتقای خدمات و فوریت های پیش بیمارستانی، به موقع رساندن مصدومان و حادثه دیدگان به مراکز بهداشتی و درمانی و همچنین کاهش چشمگیر آمار مرگ و میر از اهداف اصلی راه اندازی این پایگاه است.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: شهرستان دنا با جمعیتی بالغ بر ۴۴ هزار و ۷۰۰ نفر دارای پنج پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهری و جاده ای است.
گفتنی است؛ پاتاوه از شهرهای محروم و دارای مناطق روستایی زیادی است در شهرستان دنا واقع شده و نیازمند زیرساخت های بیشتری است. جاده های این منطقه نیز از محورهای حادثه خیز استان است که لزوم افزایش پایگاه های اورژانس را ضروری می کند.
بیمارستان 32 تختخوابی شهر پاتاوه، در دهه فجر سال 96 با حضور استاندار سابق استان کلنگ‌زنی شد ولی این چند سال گذشته تعلل در واگذاری زمین و ساخت این بیمارستان، باعث محروم ماندن مردم این منطقه از خدمات بیمارستانی گردید.
پاتاوه به دلیل هم جواری با شهر مارگون و دهستان هایی همچون زیلایی، روزانه بیش از 300 مراجعه کننده درمانی را در درمانگاه خود پذیرش می کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

پاتاوه
Romania
لطف کردیدپس ازسالهاتعلل...حق پاتاوه مرکزشهرستان بودن بودباتوجه به موقعیت ارتباطی وجمعیت تحت تابعه اش...جای سیاست وگردشگری جابه جا شده...
بهبودیافته‌گانِ کرونایی به چند دوز واکسن نیاز دارند؟

بهبودیافته‌گانِ کرونایی به چند دوز واکسن نیاز دارند؟

محققان در مطالعات اخیر خود تاکید کردند آنتی بادی حاصل از ابتلا به ویروس کرونا نمی‌تواند ...
صحنه‌های منتشر‌شده از زندان اوین قابل توجیه نیست

صحنه‌های منتشر‌شده از زندان اوین قابل توجیه نیست

ذبیح‌الله خداییان در اولین نشست خبری خود به‌عنوان سخنگوی قوه قضائیه، در پاسخ به سؤالات ...
اعطای کارت 30 میلیون تومانی به مردم

اعطای کارت 30 میلیون تومانی به مردم

دبیر انجمن لوازم خانگی ایران از اجرایی شدن طرح خرید لوازم خانگی با کارت اعتباری تا سقف ...
1