تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب : ۴۷۷۸۰۷
کبنا گزارش می دهد؛

گزارش لحظه به لحظه: (فیلم و تصاویر) ظریف و تاجگردون در مصلی یاسوج / ظریف: آینده سازان ما را نباید با گشت ارشاد تحقیر کرد، جوانان آینده ما هستند، نباید این جوانان را با فیلترکردن و فروختن فیلترشکن تحقیر کرد / آمده ایم تا یک حکومت وحدت ملی تشکیل دهیم، از اصولگرا، اصلاح طلب، همه در دولت پزشکیان/سخنرانی محمدجواد ظریف دقایقی دیگر آغاز می شود / نیکبخت: ما بر سر دو راهی قرار داریم، کدام را باید انتخاب کنیم / یک تفکر به دنبال این است که ایران را در قفس کند؛ تفکر دیگر به دنبال این هست که آزادی مدنی داشته باشیم / بهرامی نماینده مردم: به مسئولینی که به ایجاد امیدواری در میان مردم توجه ندارند، تذکر می دهم / اگر نگران ایران هستید به پزشکیان رأی دهید

۲۳
۵
گزارش لحظه به لحظه: (فیلم و تصاویر) ظریف و تاجگردون در مصلی یاسوج / ظریف: آینده سازان ما را نباید با گشت ارشاد تحقیر کرد، جوانان آینده ما هستند، نباید این جوانان را با فیلترکردن و فروختن فیلترشکن تحقیر کرد / آمده ایم تا یک حکومت وحدت ملی تشکیل دهیم، از اصولگرا، اصلاح طلب، همه در دولت پزشکیان
کبنا ؛
گردهمایی بزرگ حامیان مسعود پزشکیان در مصلی یاسوج با حضور محمدجواد ظریف وزیر خارجه دولت تدبیر و امید برگزار شد.
   
11:45 سخنرانی محمدجواد ظریف وزیر خارجه در دولت روحانی
سلام به نوادگان آریوبرزن، درود بر بزرگان این شهر، درود بر نماینده ولی فقیه که این مکان را در اختیار ما قرار دارد.
شما قهرمان این دیار هستید، این مرز و بوم در طول هزاران سال تاریخ پر افتخار خود، با استقامت شما، با بلندنظری شما، با نگاه آینده نگر شما روید پای خود ایستاده است، متجاوزین به این سرزمین حمله کرده اند ولی هیچ گاه نتوانسته اند شما را مغلوب خود کنند.
   
وی گفت: فرهنگ شما آنان را جذب کرد، مردم ما بزرگترین سرمایه های این مرز و بوم هستند، بزرگترین فرصت این مرز و بوم هستند، فرصت را در قفس نگه نمی دارند، به فرصت باید اجازه شکوفایی بدهیم، نه اینکه او را محدود کنیم و او را زیر فشار تحریم فرو بیاوریم، که هیچ گاه هم فرو نخواهد آمد.
زنان ما آینده سازان این مرز و بوم هستند، آینده سازان ما را نباید با گشت ارشاد تحقیر کرد، جوانان آینده ما هستند، نباید این جوانان را با فیلترکردن و فروختن فیلترشکن تحقیر کرد. پزشکیان اعلام کرده است گشت ارشاد و فیلتر اینترنت را نمی پذیرد.  کرامت زنان را پاس خواهد داشت. او اعلام کرده است آمده ام پای این مردم بایستم و دست کاسبان تحریم را کوتاه خواهم کرد. و ما به او آری خواهیم گفت، ما آمده ایم تا یک حکومت وحدت ملی تشکیل دهیم، از اصولگرا، اصلاح طلب، همه در دولت پزشکیان. تنها ملاک و میزان برای پزشکیان صداقت، پاکدستی و عقلانیت است.
   
وی گفت: ما با دروغ و دغل و فریب دشمن هستیم، ولی با یکدیگر دشمن نیستیم، ما هیچ گاه برای هموطن خود از کلمه «مرگ» استفاده نمی کنیم، شعار ما زنده باد مخالف من است، نه مرگ بر این و آن. و این می تواند آینده درخشانی را برای این کشور رقم بزند.
وی بیان کرد: اعم از نگرش سیاسی، امروز اصولگرایانی داریم که در کنار دکتر پزشکیان قرار گرفته اند، افرادی از ستاد قالیباف را داریم که در تیم پزشکیان فعالیت می کنند، چون می دانند انتخابات روز جمعه چقدر برای آینده ایران اهمیت دارد، ما با نگاه به آینده نه گذشته، برای بهبود شرایط، برای رفع تحریم ها تلاش خواهیم کرد.
این درد مشترک هرگز جدا جدا درمان نمی شود، این درد باید با هماهنگی اصلاح طلب، اصولگرا، مستقل درمان شود و ما بتوانیم کسانی را که جز تحریم و تحقیر و بیچارگی برای این کشور نداشتند، روز شنبه به خانه بفرستیم.
این هدف وادادگی در برابر غرب نیست، این هدف استقامت برای حقوق مردم است، ما امت میانه ایم، تندروی نشانه ضعف است، میانه روی نشانه خودباوری است. ما امت میانه ایم و پیامبر بر ما گواه است که همواره در راه مستقیم ایران دوستی به همه اقشار، زنان، مردان، روستاییان، بازنشستگان، معلمان و به همه احترام بگذاریم. ما نمی خواهیم ایران را پاره پاره کنیم، خودی و غیرخودی نداریم، همه ایرانی هستیم و زیر پرچم پرافتخار ایران.
11:30 سخنرانی محمد رضا نیکبخت مدیر اسبق علوم پزشکی یاسوج
   

نیکبخت گفت: همیشه حسرت خوردیم که چرا امیرکبیر را کشتند، چرا قائم مقام را کشتند، همیشه تأسف خوردیم که پادشاهان در دوره قاجار و پهلوی در این کشور تصمیم گرفتند.
وی بیان کرد: ما بر سر دو راهی قرار داریم، کدام را باید انتخاب کنیم، به سابقه نگاه کنیم، یک تفکر به دنبال این است که ایران را در قفس کند، یک تفکر دنبال این است که فیلترینگ و محدودیت بیاورد، قطع نامه آژانس و شورای امنیت و تحریم. یک تفکر به دنبال این است که زنان و دختران ما مزاحم داشته باشند.
   
وی افزود: یک تفکر به دنبال این هست که آزادی مدنی داشته باشیم، می گوید دختران و زنان ما باید آرامش داشته باشند، باید ارزش پول ملی بالا برود، باید سفر به کشورهای دنیا راحت باشد، باید نخست وزیر و روسای جمهور کشورهای مترقی به ایران بیایند، باید با مذاکره مشکلات را حل کنیم، مذاکره روش می خواهد، آموزش می خواهد، سلیقه می خواهد. نماینده این تفکر در میان این دو کاندیدا آقای پزشکیان است.
11:15 سخنرانی محمد بهرامی نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون آغاز شد.
   
محمد بهرامی اظهار کرد: اقای ظریف از معدود مدیرانی است که دارای هنر علم و مدیریت است، هم می داند و هم می تواند.
بهرامی بیان کرد: اگر علم و هنر مدیریت در کنار هم قرار بگیرند، بالاترین کارایی ایجاد خواهد شد که در کارنامه برادر عزیزمان نمایان است. من از اینکه جناب ظریف به زحمت افتادند و به استان آمدند، تقدیر می کنم.
وی خاطرنشان کرد: این جلسات برای ایجاد شور و شوق و نشاط در میان مردم ایران و انجام انتخاب اصلح در انتخابات است.
بهرامی بیان کرد: خیلی ها از جمله شورای تأمین این دغدغه را دارند که انتخابات با مشارکت بالا برگزار شود، از همه مسئولان و آیت الله ملک حسینی تشکر می کنم، نسبت به مسئولینی که به اعتماد مردم و ایجاد امیدواری در مردم توجه ندارند، تذکر می دهم. عده ای بخاطر رسیدن به اهداف شخصی و حزبی خود، به نظام و دین ما آسیب می زنند.
وی گفت: این درخواست را از کسانی که با صندوق رأی قهر کرده اند دارم؛ صدای قهر شما به همه مسئولان رسید. باید پای صندوق های رأی بیایید، همه عقلای کشور به این نتیجه رسیده اند که کشور ما تاب و توان درگیری و جنگ را ندارد.
کهگیلویه و بویراحمد در تمام صحنه های دفاع از نظام حرف اول را می زند. اما ما در شاخص های توسعه یا آخر هستیم یا ماقبل آخرما توقع داریم در صورت پیروزی آقای پزشکیان حقوق مسلم این استان داده شود.
ما با مشکلات عدیده ای روبرو هستم چون به اصل تخصص گرایی توجه نکردیم . قطر روزی آرزو داشت یکی از استان های ما باشد اما الان سرانه اقتصادی این کشور بیشتر از کشور ما است.
11:00 شروع برنامه با اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران
   
   

  
   
به گزارش کبنا نیوز، در گردهمایی بزرگ امروز چهارشنبه (۱۳ تیرماه ۱۴۰۳) ستاد پزشکیان در یاسوج میزبان محمدجواد ظریف است.
10:30| محمدجواد ظریف در دقایقی پیش وارد فرودگاه یاسوج شد و به سمت محل برگزاری همایش در مصلی در حرکت است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بخور بخور
Iran, Islamic Republic of
تیم پزشکیان:
نظری فرماندار سابق
عسکری آموزش و پرورش
شهامت استانداری
اکبری شورا
Iran, Islamic Republic of
اقای بهرامی اخرش کدوم وری یکبار با هدایت خواهی یک بار اینور
Iran, Islamic Republic of
درود بر اعتدال و میانه روی
Iran, Islamic Republic of
خدای من بهرامی چقدر داغونه
خدایی تیپ ظاهر صدا و سخنرانیش داغونه
Iran, Islamic Republic of
خدای من بهرامی چقدر داغونه
خدایی تیپ ظاهر صدا و سخنرانیش داغونه
Iran, Islamic Republic of
قشنگ گوشتن تنم ریخت از خجالت نصفه سخنرامی بهرامی نگاه کردم
Iran, Islamic Republic of
فقط بهرامی 🤣🤣🤣🤣پکهسم
Iran, Islamic Republic of
بهرامی موقع انتخابات مجلس نگو همه عکساش ادیته خدایی از روزی که رفته مجلس دیگه عکسای واقعیشو‌ میبینم دچار شوک شدم
سخنرانی داغون ظاهر داغون صدا داغون قیافه داغون سیاست داغون قدرت داغون علم داغون شده وردست تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
یاد روشنفکر بخیر چهار سال کاری کرد مسئولین بویراحمد رو الویت قرار بدن الان ظریف میخواد بیاد یاسوج عکس نماینده گچسارانو میزنن همین میشه تلقین به مسئولین کشوری که همکاره بویر احمد یک فرد گچسارانیه
Iran, Islamic Republic of
افتخار بهرامی همینه کنار تاجگردون بشینه و وردستش باشه
بویرحمد داغون شد بویراحمد ذلیل شد عاملشم اونایی هست که برای پنجاه تومن رایشونو فروختن
مملی
Iran, Islamic Republic of
کبنا از تو بیشتر انتطار داشتیم
نه کلیپ ها خوبه نه عکسها
پوشش این خبر خوب نبودی
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه هدایت خواه و همراه کنندگان آقای بهرامی
Iran, Islamic Republic of
آقای پزشکبان حالا بفهم /خودتی
وگرنه ظریف چکاره هست که استان به استان داره برات فعالیت میکنه
نه به دولت سوم روحانی
نه به غربگدایان
نه به بنزین ۲۵هزار
نه به توهین کننده به شهید حاج قاسم سلیمانی
باوحید محمدی تبار خان و کدخدا امیرشیخی
Germany
ما با اصالت ها رای می دهیم به پزشکیان
محمد
Iran, Islamic Republic of
ککایل لرم سلام
اقای پزشکیان و جبهه سوخته اصلاحات همانطور که از حجم استقبال کم مردم فهیم و همشهری هم مشخصه سوخته است و کم رمق نشون میده. ترک ها را از طرف قوم گرایی، سنی ها را با زد و بند قول دادن آوردن پای کار پزشکیان. و از طرفی تمام بزرگان اصلاحات حمایت کردن ولی بازم در دور اول رای کافی نیاورد. این یعنی شکست اصلاحات.
پرستار
Iran, Islamic Republic of
هر چی نگاه میکنی فقط دهدشتی می بینی ، اصلاح طلب های یاسوج دهدشتی هان
Iran, Islamic Republic of
سلام . خدا کنه جمعه ها هم این جمع برای نماز جمعه تو مصلی بیان .
یزدگرد
Iran, Islamic Republic of
درود کبنا
آخرش ما نفهمیدیم محمدرضا نیکبخت کجایی این پازل قرار دارد ؟؟؟ یک روز دست راست مسعود حسینی است روز دیگر با ستارهدایتخواه رهسپار کربلا و نجف !!!! یه شب با سیدباقر موسوی و غلامرضا تاجگردون شام میخوره شبی دیگر با محمد موحد .... آقای نیکبخت یه وقت خسته نشی ؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
ظریف چهار سال وزیر بودی چه غلطی کردی
Iran, Islamic Republic of
/ از این مجلس حال آدم رو بد میکنه
Mmal
Turkey
نماز خوندن یا نه؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
دکتر نیکبخت شجاعانه حرف زد
چرا صدای هیچ نهاد ناظری در برابر نقش‌آفرینی دولتی‌ها به نفع یک نامزد خاص درنیامد؟

چرا صدای هیچ نهاد ناظری در برابر نقش‌آفرینی دولتی‌ها به نفع یک نامزد خاص درنیامد؟

تمام عزم دولتمردان شهید رییسی با بکارگیری رسانه‌ها و امکانات در اختیار خود، مصروف تلاش ...
ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
1