تاریخ انتشار
سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۹
کد مطلب : ۴۹۲۰۳۴
در اولین جلسه کارگروه صدای مردم کهگیلویه وبویراحمد؛

واحدهای غیرمجاز دام دشت روم و تنگاری زیر ذره‌بین استانداری قرار می‌گیرد

۰
واحدهای غیرمجاز دام دشت روم و تنگاری زیر ذره‌بین استانداری قرار می‌گیرد
کبنا ؛اولین جلسه کارگروه صدای مردم کهگیلویه وبویراحمد، به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و با حضور عیسی شهامت سرپرست معاون هماهنگی امور عمرانی و سید احسان عسکری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و دستگاه‌های مربوطه برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، کارگروه صدای مردم با سه دستور کار شکایت از 60 مرکز غیرمجاز و غیربهداشتی کشتار دام در منطقه دشت روم و تنگاری، کمیاب شدن داروی انسولین در بهمئی و عدم پرداخت حقوق نیروهای شهرداری باشت برگزار شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری با اشاره به اینکه کشتار غیرمجاز دام به دلیل وجود بیماری مشترک میان انسان و دام سلامت جامعه را تهدید می‌کند، گفت: مواردی که در این کارگروه مطرح می شود باید خروجی داشته باشد.
سیدمسعود حسینی عنوان کرد: ساماندهی واحدهای غیرمجاز دام به صورت ویژه مورد بررسی قرار گیرد و در همین زمینه کارگروهی تشکیل و راهکار اجرایی و عملیاتی ارائه شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری افزود: جلسه ای نیز با حضور نمایندگان واحدهای کشتار غیر مجاز دام مستقر در دشت روم و تنگاری برگزار و نظرات آنها احصاء می‌شود تا بتوانیم در این خصوص به جمع‌بندی مناسبی برسیم.
حسینی بیان کرد: موضوع واحدهای غیرمجاز دام در منطقه تنگاری و دشت روم بویراحمد مجددا در شورای تامین استان مطرح می‌شود.
کمبود انسولین بیماران دیابتی در شهرستان بهمئی
وی در خصوص دستور کار دوم این جلسه با موضوع کمبود انسولین بیماران دیابتی در شهرستان بهمئی ضمن شنیدن توضیحات معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی گفت: یک هزار و 130 قلم انسولین در سه داروخانه این شهرستان توزیع شده است و امروز هم توزیع انسولین انجام می‌گیرد.
حسینی اظهار داشت: طبق گفته معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی هیچ گونه کمبودی در توزیع انسولین در استان و شهرستان بهمئی وجود ندارد.
وی با بیان اینکه، اگر مردم در جایی گزارش دادند که کمبود انسولین وجود دارد به این دلیل است که به دنبال نوع خارجی آن هستند، تصریح کرد: در حالی که به لحاظ تاثیرگذاری نوع ایرانی با خارجی آن برابری می کند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری عنوان کرد: تامین داروهای بیماران خاص از جمله دیابتی‌ها در شهرستان‌های استان به دلیل فاصله زیاد تا مرکز استان در دستور کار معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی باشد.
شهرداری باشت پنج میلیارد تومان بابت حقوق به کارکنان بدهکار است
وی به موضوع حقوق نیروهای شهرداری باشت تاکید کرد و گفت: این معضل را در همه شهرداری‌ها خصوصا شهرداری‌های کوچک شاهد هستیم که امیدواریم برنامه‌ریزی شود که شهرداری‌ها منبع درآمدی داشته باشند.
سرپرست معاون عمرانی استانداری هم در همین خصوص گفت: حقوق کارکنان شهرداری باشت تا شهریور ماه پرداخت شده است اما در مجموع شهرداری این شهرستان پنج میلیارد تومان بابت حقوق به کارکنان بدهکار است.
عیسی شهامت عنوان کرد: میزان طلب شهرداری ها از ادارات دولتی 770 میلیارد تومان است و میزان بدهی که شهرداری‌ها دارند 800 میلیارد تومان است که توصیه می کنیم ادارات پرداخت مطالبات شهرداری‌ها را در اولویت قرار دهند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

واکنش عراقچی به اظهارات بایدن

واکنش عراقچی به اظهارات بایدن

سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی نسبت به عواقب اظهارات اخیر ...
جلوی ایده‌ی خطرناک ضدملی و مروج حکومت آبی ملوک‌الطوایفی در احداث سد ماندگان را بگیرید

جلوی ایده‌ی خطرناک ضدملی و مروج حکومت آبی ملوک‌الطوایفی در احداث سد ماندگان را بگیرید

مهدی میرزایی - کارشناس آب و توسعه - در یادداشتی در روزنامه همدلی نوشت: برخی از تصمیمات ...
خروج از قبیله مغضوبان؛ حضور لاریجانی در صداوسیما چه معنایی دارد؟

خروج از قبیله مغضوبان؛ حضور لاریجانی در صداوسیما چه معنایی دارد؟

«سیمای لاریجانی خود را همچون کیهان شریعتمداری، نه رسانه‌ای پایبند به خواست‌ها و مطالبات ...
1