تاریخ انتشار
سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۲
کد مطلب : ۴۹۲۰۳۵
شامگاه روز سه‌شنبه 1 آبان‌ماه در سالن شماره یک استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

نشست اعضای ستاد امید مسعود پزشکیان با استاندار کهگیلویه و بویراحمد / جوانان اصلاح طلب در ۴۵ سالگی دنبال شغل می‌گردند، جوانان اصولگرا در ۴۰ سالگی دنبال پست‌های کلیدی هستند / صادقی: بچه‌های استان ما تیر خوردند و زجر کشیدند تا دنا دنا شد، اما مافیای آب دنبال این هست که دنا را از ما بگیرد / هادی زارع‌پور: از نیروهایی استفاده کنید که وفادار به گفتمان رئیس‌جمهور باشند/ حاج پناهی: بجای وفاق ملی به نفاق ملی رسیده‌ایم / مینا کرمی: اگر بانویی به عنوان مدیر مسئولیت می‌گیرد منتسب به پدر و برادر و‌فامیل خود نباشد

۳
۰
نشست اعضای ستاد امید مسعود پزشکیان با استاندار کهگیلویه و بویراحمد / جوانان اصلاح طلب در ۴۵ سالگی دنبال شغل می‌گردند، جوانان اصولگرا در ۴۰ سالگی دنبال پست‌های کلیدی هستند / صادقی: بچه‌های استان ما تیر خوردند و زجر کشیدند تا دنا دنا شد، اما مافیای آب دنبال این هست که دنا را از ما بگیرد / هادی زارع‌پور: از نیروهایی استفاده کنید که وفادار به گفتمان رئیس‌جمهور باشند/ حاج پناهی: بجای وفاق ملی به نفاق ملی رسیده‌ایم / مینا کرمی:  اگر بانویی به عنوان مدیر مسئولیت می‌گیرد منتسب به پدر و برادر و‌فامیل خود نباشد
کبنا ؛نشست اعضای ستاد امید مسعود پزشکیان در استان کهگیلویه و بویراحمد با یدالله رحمانی استاندار این استان برگزار شد.
به گزارش کبنا، شامگاه (سه‌شنبه 1 آبان‌ماه 1403) نشست اعضای ستاد امید مسعود پزشکیان در استان کهگیلویه و بویراحمد با یدالله رحمانی استاندار این استان در سالن شماره یک استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
هادی زارع‌پور رئیس ستاد انتخاباتی امید مسعود پزشکیان در استان کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه به ارائه گزارشی از عملکرد ستاد امید در ایام انتخابات ریاست‌جمهوری دوره چهاردهم پرداخت و اظهار کرد: این ستاد یکی از ستادهای فعال در سطح کشور و استان بود، اظهار کرد: متنفذترین، مجرب‌ترین و قوی‌ترین نیروها در این ستاد فعالیت می‌کردند.
وی با بیان اینکه توسعه اتفاقی نیست و در هیچ کشوری توسعه اتفاقی صورت نگرفته است، بیان کرد: با برنامه‌ریزی توسعه شکل می‌گیرد.
زارع‌پور با بیان اینکه در دنیا توسعه تعادل و متوازن مطرح است، گفت: یکی از شاخص‌های مهم توسعه در دنیا تبدیل پول به توسعه است. ایران رتبه 141 را در دنیا دارد که این خوشایند نیست.
وی به موضوع آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی پرداخت و بیان کرد: حدود 42 آسیب اجتماعی و 88 آسیب فرهنگی در سطح کشور احصا شده است که به‌تبع آن در سطح استان هم این‌گونه است که باید برای جلوگیری و گسترش آنها برنامه‌ریزی شود.

وی افزود: در بحث انتصابات و جایگاه‌های مختلفی مدیریتی که در سطح استان وجود دارد از زنان استفاده شود.
زارع‌پور به گفتمان وفاق، عدالت و انصاف رئیس‌جمهور اشاره کرد و گفت: همه باید برای تحقق این گفتمان تلاش کنیم. جمع حاضر از هیچ تلاشی برای پیروزی آقای رئیس‌جمهور دریغ نورزیدند.
وی با تأکید بر شایسته‌گزینی و شایسته‌سالاری اظهار کرد: در انتصاب و انتخاب نیروها از نیروهایی استفاده شود که وفادار به گفتمان رئیس‌جمهور باشند.
رئیس ستاد انتخاباتی امید مسعود پزشکیان  در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آسیب کارها از ناتوانی کارگزاران است اگر افراد ناکارآمد در جایگاه‌ها بنشیند، یقیناً توسعه اتفاق نمی‌افتد. سوء تدبیر و سوء برنامه‌ها سبب ویرانی کشورها و مملکت‌ها می‌شود. اگر حسن تدبیر باشد و خوب برنامه‌ریزی شود فقیری در جامعه نخواهد بود.
زارع‌پور با اشاره به برنامه آمایش سرزمینی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این سه و چهار سال گذشته من ندیده‌ام که مدیری نامی از برنامه آمایش به یارد که اگر همان برنامه آمایش را اجرا و عملیاتی کنیم، کمک بزرگی به توسعه استان خواهد کرد.
مدیرکل اسبق آموزش‌وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سرمایه اجتماعی دارای سه مؤلفه اعتماد، مشارکت و انسجام است، گفت: شوربختانه در نظام حکمرانی ما این سه مؤلفه سرمایه اجتماعی ما آسیب‌دیده است باید بپذیریم و واقع‌گرایانه باید به این مقوله نگاه کنیم که اعتماد اجتماعی در سطح جامعه خدشه و کاهش پیدا کرده است.
زارع‌پور در پایان بیان کرد: حرف بنده این است که مجموعه‌ای که اینجا هستند آمادگی همه‌جانبه خودشان را برای تحقق گفتمان دولت چهاردهم اعلام می‌دارند که هر گونه همکاری فکری و اجتماعی باشد، حاضر و آماده هستیم که گفتمان رئیس‌جمهور محترم در این استان اتفاق بیفتد.
حاج پناهی: بجای وفاق ملی به نفاق ملی رسیده‌ایم
حاج عزیزاله پناهی عضو ستاد پزشکیان گفت: مسأله وفاق ملی در مسیر مناظرات آقای پزشکیان و افراد مقابل‌ایشان بر این اساس که هر حرکتی اعتدالی خواهد شد، ما به این نتیجه رسیدیمم که مسأله وفاق ملی از خطقرمز گذشته و در مسیر نفاق ملی حرکت می‌کند.
پناهی اظهار کرد: افرادی که بر علیه اقای دکتر پزشکیان حرکت کرده و کارشکنی کردند، افرادی را به کار می‌گیرند که بجای وفاق ملی به نفاق ملی رسیده‌ایم، افراد نخبه و کارآمد و متخصص و توانمند اصلاح طلب را از صندلی خدمت کنار زدند و حتی یک صندلی به آنان ندادند و حالا انتظار داریم اعتراض ما را به آقای دکتر پزشکیان برسانید، چرا که افرادی که باعث تخریب‌ایشان بودند، الان هم کارشکنی خواهند کرد.
به گفته پناهی «ما آقای جلیلی و دیگران را شکست دادیم ولی الان نیرو‌های همین افراد در مسند قدرت هستند و فرزندان اصلاح طلب حسرت می‌خورند. »
وی افزود: آقای استاندار قطعاً بر استان اشراف دارند و با شناختی که از توانمندی‌ایشان داریم می‌دانیم که می‌توانند به توسعه استان کمک کنند. حتما‌ایشان در شهر قدم زده‌اند و شهر یاسوج را دیده‌اند و انتظار داریم که در زمینه مدیریت شهری به شهردار و شورای شهر تذکر بدهند، چرا که یاسوج آبروی استان است ولی این وضعیت قابل پذیرش نیست.
مینا کرمی: اگر بانویی به عنوان مدیر مسئولیت می‌گیرد
منتسب به پدر و برادر و‌فامیل خود نباشد

خانم مینا کرمی نیز ضمن تقدیر و تشکر از زارع پور رئیس ستاد‌امید و استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به واسطه ینکه
در زمان استقرار دولت‌ها، رؤسای جمهور زنان را به عنوان نیمی از جامعه عنوان کرده ولی جامعه آماری نشاندهنده آن است که در رده‌های مختلف مدیریتی جایگاه قابل قبولی به زنان داده نمی‌شود.
کرمی بیان کرد: انتظار داریم اگر از زنان در پست‌های مدیریتی استفاده می‌شود، دانایی، توانایی و توانمندی و تجربه زنان در نظر گرفته شود و صرفاً هدف افزایش آمار و ارقام مدیریت زنان نباشد، چون باور داریم انتخاب افراد شایسته و اعتماد به مدیریت بانوان موجب افزایش اعتماد به نفس زنان در مسئولیت‌پذیری و استفاده بهینه از زنان در پیشرفت و توسعه کشور خواهد شد.
وی افزود: جناب آقای استاندار اگر بانویی به عنوان مدیر مسئولیت می‌گیرد منتسب به پدر و برادر و‌فامیل خود نباشد، و صرفاً بر اساس توانایی و لیاقت خود باشد، چون ما اعتقاد داریم اگر بانویی پست نگیرد، بهتر از این است که بانویی بر مسند مدیریت بنشیند که خروجی کار او موجب بی‌اعتمادی و نزول جایگاه بانوان شود. خواهشم این هست که بانوان در جایگاه خود مورد سنجش و بررسی قرار بگیرند.
کرمی اظهار کرد: اصل مهم مدیریتی مبنی بر جانشین پروری در ادارات و سازمان‌ها رعایت نمی‌شود و همین موضوع موجب خالی شدن ادارات از افراد با تجربه و توانمند شده است.
به سوی خرمای قبله اصولگرایی در کهگیلویه بزرگ ادای نماز کردند
و در سطح کلان خدای اصلاح طلبی را پرستش کردند
یکی از اصلاح طلبان دهدشت گفت: از کهگیلویه بزرگ اما دردمند آمده‌ام، همانی که سال‌های سال بخاطر اختلاف درون جریانی با وجود اینکه اکثریت مطلق آراء آن مربوط به اصلاح طلبان بوده ولی هیچ گاه نماینده اصلاح طلب به خود ندیده است. زمانی آرای اصلاحات در کهگیلویه بزرگ ۸۰ هزار رأی بود که به ۴۰ هزار و به ۲۶ هزار و در دوره اخیر به ۷ هزار رأی رسیده است.
رئیس ستاد دکتر پزشکیان در کهگیلویه بیان کرد: این درد تاریخی و اجتماعی موجب شد نیرو‌های جریان اصلاحات ناگزیر به سمت جریان رقیب بروند، و در سطح کلان بر تفکر اصلاح طلبی خود باقی بمانند، و همین موجب شد جریان فکری ما در خدمت جریان فکری رقیب استحاله شود و همین استمرار دو زیستی باعث شد اکثریت نیرو‌های اصلاح طلبی به سوی خرمای قبله اصولگرایی در کهگیلویه بزرگ ادای نماز کنند و در سطح کلان خدای اصلاح طلبی را پرستش کردند و این ویژگی اسکیزوفرنی و چندپارگی در کهگیلویه باعث نهادینه شدن تفکر دو زیستی شد.
وی گفت: این درد سال‌ها است که لاینحل باقی مانده، اکنون که اصلاحات کهگیلویه همگام با رویکرد فکری دکتر پزشکیان همدلانه به توافق رسیدند، از شما استاندار محترم که اریکه قدرت را در اختیار دارید انتظار داریم که در مراسم قدرت کهگیلویه بزرگ شخصاً مدیریت کنید، در این مسیر سه راه بیشتر ندارید، اول انکه از نیرو‌های اصیل اصلاحات استفاده کنید که حامی شما هستند، و این باعث می‌شود نیرو‌های فکری ما که به جریان رقیب پیوسته‌اند دوباره برگردند و طمع جریان رقیب را نکنند.
وی گفت: دوم آنکه مناسب را به جریان اصیل اصولگرایی بسپارید، که در این مسیر هم ما همراه شما خواهیم بود، چرا؟ چون این جریان تفکر دوزیستی نابود خواهد شد. بنده شخصاً با عنوان رئیس ستاد دکتر پزشکیان در کهگیلویه شما را حمایت می‌کنیم، چون ما به موضوعات کلان‌تر نگاه می‌کنیم و می‌خواهیم جریان ما زنده باشد. راه سوم این هست که به افراد دوزیست که خرمای اصولگرایی را در کهگیلویه بزرگ ادای نماز کنند و در سطح کلان خدای اصلاح طلبی را پرستش نمایند، استفاده کنید، این مسیر سم مهلکی است که وفاق تازه محقق شده کهگیلویه را نابود خواهد کرد و باعث می‌شود وفاق دوستان اصلاح طلبی مأیوس شود و ما در این مسیر همگام شما نیستیم.
آنچه که سال‌ها افراد سیاسی و دولتمردان نتوانستند یا نخواستند که در کهگیلویه بزرگ در جهت اتحاد به سرانجام برسانند، اکنون به همت و بخشش و ازخودگذشتگی جریان اصلاحات در کهگیلویه بزرگ رقم خوورده است، اکنون شما هستید که می‌توانید نقطه عطفی را در تاریخ رقم بزنید و حیات تفکر سیاسی مجدد را به کهگیلویه بزرگ برگردانید و نام خود را در سپهر سیاسی استان مانا کنید.
وی گفت: افرادی که ازمون استخدامی آموزش و پرورش داده‌اند در گزینش به مشکل برخورده‌اند که انتظار داریم این موضوع پیگیری شود.
بهره مند: لشکری برای مصاحبه مدیرکلی آموزش و پرورش به تهران رفته‌اند
بهره‌مند معلم بازنشسته گفت:  مقوله آموزش کاملاً خدشه دار شده است. وقتی می‌بینم لشکری برای مصاحبه مدیرکلی آموزش و پرورش به تهران رفته‌اند و اسامی را نگاه کردم و وقتی با مدیران کل قبلی از جمله حاج زارع پور مقایسه می‌کنم تأسف می خورم.
بهره مند بیان کرد: بحث زیست محیطی دنای شمالی چالش بزرگی هست که انتظار پیگیری داریم، آمار‌های تک رقمی درخصوص بیکاری داده می‌شد که واقعیت چیز دیگری را نشان می‌دهد.
وی گفت: ما تنها مرکز استانی هستیم که هفته‌ای یک یا دو پرواز دارد و بعضا هم کنسل می‌شود که جای تأسف دارد.
نیکبین: انتظار داریم خود حضرتعالی کهگیلویه را مدیریت کنید
نیکبین از شهرستان بهمئی گفت: خوشحال و خرسندیم از اینکه جناب آقای استاندار رزومه‌ای دارند که قابل مقایسه با دیگر استانداران نبوده و نیست و‌ امیدواریم برای استان ما خیر و برکت به همراه داشته باشد.
وی افزود: در ۸ سال دولت روحانی به دلایل مختلفی فرصت سوزی شد، استان ایلام در زمان جنگ با خاک یکسان شد ولی الان ببینید چه دگرگونی و تحولی در این استان به وجود آمده، اصلاً قابل مقایسه با استان ما نیست.
نیکبین بیان کرد: در دولت آقای احمدی نژاد و بخصوص در دولت مرحوم رئیسی سطح جایگاه‌های مدیریتی به شدت تنزل پیدا کردند، و نیرو‌هایی بکار گرفته شد که در سطح جایگاه نبودند، از شما خواهش داریم فرمانداری که باید یک دکتر رحمانی کوچکی در شهرستان باشد، نگذارید بیشتر از این تنزل پیدا کنند و جایگاه خود را از دست بدهند.
وی گفت: در گچساران و بویراحمد برای عزل و نصب‌ها هیچ مشکلی ندارید، ولی در کهگیلویه به دلیل اینکه نماینده اصلاح طلب نیست و هم اینکه به دلایل مختلفی اختلافاتی در گذشته ایجاد شده که همه ما از آن آسیب دیدیم، انتظار داریم خود حضرتعالی کهگیلویه را مدیریت کنید و در بکار گماردن نیرو‌های متخصص، در سطحی باشند که بتوانند مطالبات مردم را براورده کنند.
نیکبین اظهار کرد: آقای استاندار آنچه به جایی نرسید فریاد بود، ما مردم شهرستان بهمئی باید از دو استان رد شویم تا به مرکز استان برسیم، ۸۰ حلقه چاه نفتی داریم که به شکم استان خوزستان ریخته می‌شود، اما فرزندان ما در استان خوزستان غیربومی محسوب می‌شوند، انتظار داریم این موضوع را مدنظر قرار دهید و مشکل بیکاری جوانان ما حل شود.
وی گفت: ۱۵ سال است که قرار هست از سد کوثر آبرسانی به بهمئی صورت بگیرد و هنوز این کار انجام نگرفته، یکی‌ایستگاه ۱۳۰ کیلووات برق بهمئی است که ۵۰ درصد آن کار شده و ۵۰ درصد انجام نگرفته است، یکی جاده ترانزیتی بهمئی به جایزان بود که می‌توانست بهمئی را از بن بست بیرون بیاورد ولی تعطیل شد.
بچه‌های استان ما تیر خوردند و زجر کشیدند تا دنا دنا شد،
اما مافیای آب دنبال این هست که دنا را از ما بگیرد
شادمهر صادقی گفت: مشکل ما اصلاح طلبی و اصولگرایی نیست، بمیرد اصلاح طلبی و اصولگرایی چرا که جوانان استان ما بخاطر فقر و بیکاری خودکشی می‌کنند، جوانان ما با اینکه گلایه داشتند ولی پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کردند، گفتند براندازیم، ولی آمده‌ایم برانداز ظلم و ستم باشیم، برانداز کسانی باشیم که به جوانان میدان نمی‌دهند، مشکل ما اصلاح طلبی و اصولگرایی نیست، مشکل ما این هست که آب فراوان داریم ولی دریغ از اینکه این آب در یک کارخانه استفاده شود و آب ما را به جای دیگری می‌برند.
صادقی افزود: ۲۵ درصد نفت و گاز، ۲ هزر گونه گیاهی داریم، ۲۲ معدن در یاسوج و ۱۲ معدن در گچساران و باشت را داریم، ولی مقام اول طلاق، مقام اول خودکشی، مقام اول کودکان کار را داریم، مشکلات ما این هست، چهارمین معدن نیترات را داریم، چرا به اصلاح طلبی و اصولگرایی گیر داده‌ایم، چرا نمی‌گوییم که ۲۰ سال است کهگیلویه از روند توسعه بیرون افتاده است.
مصطفی بسطامی گفت: بچه‌های استان ما تیر خوردند و زجر کشیدند تا دنا دنا شد، اما مافیای آب دنبال این هست که دنا را از ما بگیرد، خواهش می‌کنم نگذارید دنا از دست ما برود.
جوانان اصلاح طلب در ۴۵ سالگی دنبال شغل می‌گردند،
جوانان اصولگرا در ۴۰ سالگی دنبال پست‌های کلیدی هستند

صادقی بیان کرد: یکی از دوستان اصلاح طلب گفتند جوانان اصلاح طلب در ۴۵ سالگی دنبال شغل می‌گردند، جوانان اصولگرا در ۴۰ سالگی دنبال پست‌های کلیدی هستند، من تعجب می‌کنم چرا پیشکسوتان و پیرمرد‌های اصلاح طلب از جوانان می‌ترسند، تعجب می‌کنم، جوانان توان اصلی و نیروی محرکه هر جامعه هستند، اگر شما از این توان جامعه فاصله بگیرید شادی و نشاط جامعه از دست می‌رود. چطور جوانان در دوره انقلاب و در دوره جنگ تحمیلی بیشترین نقش را داشتند، پیامبر اسلام فرماندهی سپاهیان اصلی خود را به یک جوان ۱۸ ساله به نام زید سپرد، خواهش می‌کنم نگذارید مجاهدین روز شنبه جای مجاهدین روز جمعه را بگیرند، خواهش دارم به این موضوع پایبند باشید.
وی گفت: آقای حاج زارع پور فرد اخلاق مداری هستند که بین تمام جریان‌های سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا، احترام خاصی برای‌ایشان دارند، ‌ایشان بازنشسته هستند و خواهش دارم از‌ایشان به عنوان مشاور خود استفاده کنید و از یکی از جوانان اصلاح طلب که تاکنون هزینه داده‌اند به عنوان مشاور جوان خود استفاده کنید، بنده ساعت ۱۰ صبح روز انتخابات دستگیر شدم، بخاطر صیانت از آرای آقای پزشکیان، و ساعت یک شب من را آزاد کردند، خواهش می‌کنم جوانان را دریابید.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آقای زارع پور پزشکیانتون را دارن دور میزنن جلیلی بیشتر نیرو میکاره
عضوستاد
Iran, Islamic Republic of
جناب زارع نگاهی به احکامی که صادرکردیدکتیدوبه انهاهم زنگ بزنیدتابیادجلسه فقط نورچشمی خارخبرنکن ببرهمه رادعوت کن به جلسه
Iran, Islamic Republic of
تقلا برای پست و مقام جمع کنیید بساطتونو در این سه ماه چه بلایی سر طلا و دلار و بورس اوردید پا قدمتون هم اسرائیل پررو شده
واکنش عراقچی به اظهارات بایدن

واکنش عراقچی به اظهارات بایدن

سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی نسبت به عواقب اظهارات اخیر ...
جلوی ایده‌ی خطرناک ضدملی و مروج حکومت آبی ملوک‌الطوایفی در احداث سد ماندگان را بگیرید

جلوی ایده‌ی خطرناک ضدملی و مروج حکومت آبی ملوک‌الطوایفی در احداث سد ماندگان را بگیرید

مهدی میرزایی - کارشناس آب و توسعه - در یادداشتی در روزنامه همدلی نوشت: برخی از تصمیمات ...
خروج از قبیله مغضوبان؛ حضور لاریجانی در صداوسیما چه معنایی دارد؟

خروج از قبیله مغضوبان؛ حضور لاریجانی در صداوسیما چه معنایی دارد؟

«سیمای لاریجانی خود را همچون کیهان شریعتمداری، نه رسانه‌ای پایبند به خواست‌ها و مطالبات ...
1