تاریخ انتشار
سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۰
کد مطلب : ۴۹۲۰۴۴
استقلال صفر- النصر یک؛

فیلم| استقلال مقابل رونالدو و یارانش کم آورد + واکنش فوری رونالدو به شکست استقلال 

۰
فیلم|  استقلال مقابل رونالدو و یارانش کم آورد + واکنش فوری رونالدو به شکست استقلال 
کبنا ؛استقلال در شبی که تصور می شد می تواند دست پر از دیدار برابر النصر خارج شود در نهایت شکست خورد.
به گزارش کبنا، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و النصر عربستان در دور سوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا، امروز سه شنبه از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه «راشد» دبی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید. تنها گل این دیدار در دقیقه ۸۱ برای النصری ها به ثمر رسید.
ترکیب استقلال
سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، سامان فلاح، حسین مرادمند، ابوالفضل جلالی، رامین رضائیان، دیدیه اندونگ، زبیر نیک‌نفس، محمدحسین اسلامی، جلال‌الدین ماشاریپوف و مهرداد محمدی (۷ - علیرضا کوشکی).
نیمه اول
این دیدار در شرایطی آغاز شد که تیم النصر در حضور ستاره‌هایی چون سایدو مانه و کریستیانو رونالدو رو در روی آبی پوشان پایتخت قرار گرفتند.
استقلالی‌ها بازی را به شکلی تدافعی آغاز کردند و این زردپوشان النصر بودند توپ را در اختیار داشتند شاگردان سهراب بختیاری زاده چشم به ضدحملات دوخته بودند.
اما اوضاع طبق روال استقلال پیش نرفت و مهرداد محمدی در دقیقه ۵ به دنبال برخورد با بازیکن حریف دچار مصدومیت شدید شد و با برانکارد از زمین مسابقه بیرون رفت و کوشکی جای او را در ترکیب گرفت تا استقلال بدون مهاجم تخصصی بازی می‌کند.
در یک صحنه در دقیقه ۱۷ هم بازیکن النصر شوت خطرناکی روانه دروازه استقلال کرد که با واکنش سیدحسین حسینی مواجه شد. کریستیانو رونالدو هم در دو صحنه سعی کرد با شوت از راه دور، دروزاه استقلال را تهدید کند اما ضربات او راهی در دروازه نداشت.
در دقیقه ۳۲ اشتباه رامین رضائیان در کنترل توپ موجب شد «اوتاویو» در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شود اما ضربه او پس از برخورد به مدافع استقلال با واکنش حسینی مهار شد.
تیم استقلال به مرور توانست در توپ را در اختیار بگیرد و در دقیقه ۳۶ نخستین موقعیت این تیم خلق شد و شوت ماشاریپوف که از پشت محوطه جریمه زده شد به شکلی خطرناک از بالای دروازه النصر به بیرون رفت.
نیمه اول در نهایت بدون آنکه گلی رد و بدل شود با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.
نیمه دوم
با آغاز نیمه دوم، شاگردان سهراب بختیاری زاده تمرکز بیشتری روی خط دفاعی داشتند و برای رسیدن به دروازه النصر، تنها به ضدحملات و ضربات آزاد چشم دوخته بودند و در سوی مقابل هم، زردپوشان النصر توپ و میدان را در اختیار گرفتند.
در دقیقه ۶۵ با حضور تالیسکا که به جای «آنجلو گابریل» وارد زمین شد قدرت تهاجمی النصر را افزایش داد و این بازیکن در دقیقه ۷۱ با یک شوت تماشایی دروازه استقلال را تهدید کرد که واکنش سیدحسین حسینی مانع فروریختن دروازه این تیم شد.
در دقیقه ۷۳ کاکوتا که به جای ماشاریپوف وارد زمین شد با یک توپ ربایی تماشایی از مدافع النصر، کوشکی را در موقعیت بسیار خوبی صاحب توپ کرد اما ضربه عجولانه و بی دقت این بازیکن موجب از دست رفتن توپ شد.
ماشاریپوف در این دیدار توانسته بود هم در خط دفاعی عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد و هم در انتقال توپ از دفاع به حمله یکی از بازیکنان مؤثر استقلال باشد و این تعویض موجب شد از قدرت تدافعی این تیم کاسته شود.
در دقیقه ۷۴ هم رونالدو بود که فرصت داشت دروازه استقلال را باز کند که شوت او با واکنش حسینی مهار شد.
در دقیقه ۷۹ تیم النصر دو فرصت پیاپی گلزنی داشت که یک بار مدافع استقلال، توپ را در آستانه ورود به دروازه دفع کرد و بار دیگر هم حسینی واکنش فوق العاده ای داشت.
دفاع آبی پوشان شکسته شد
اما در دقیقه ۸۰ مقاومت استقلالی‌ها شکسته شد و در حالی که النصر صاحب ضربه کرنر شده بود رونالدو با یک ضربه سر تماشایی دروازه استقلال را تهدید کرد. در این صحنه حسینی به زیبایی توپ را از زیر طاق دروازه بیرون کشید اما در برگشت، «لاپورت» با ضربه سر دروازه را باز کرد.
در دقیقه ۸۸ هم تیر دروازه بود که مانع از گل دوم تیم النصر شد.
در جدول رده بندی لیگ نخبگان آسیا در پایان هفته سوم در منطقه غرب آسیا، النصر ۷ امتیازی شد و به رده چهارم صعود کرد. تیم استقلال هم با ۳ امتیاز در رده ششم ایستاد.
به این ترتیب، سهراب بختیاری زاده در آخرین دیداری که به عنوان سرمربی روی نیمکت استقلال نشسته بود نتوانست نتیجه مطلوبی کسب کند و از این پس، «پیتسو موسیمانه» هدایت آبی پوشان را برعهده خواهد داشت.
    
واکنش فوری رونالدو به شکست استقلال  
رونالدو که یکی از ستاره‌های این مسابقه بود، در دقیقه ۸۲ نقشی کلیدی در گل النصر ایفا کرد
پس از پیروزی النصر مقابل استقلال، کریستیانو رونالدو به سرعت واکنش نشان داد و با انتشار پستی در توئیتر، شادی خود از این پیروزی را با هوادارانش به اشتراک گذاشت. او در این پست نوشت: "یک برد مهم! بزن بریم النصر " و بدین‌گونه نشان داد که چقدر از این نتیجه راضی است. النصر با این پیروزی ارزشمند در ورزشگاه راشد دبی، گام مهمی در مسیر صعود خود در لیگ نخبگان آسیا برداشت.

رونالدو که یکی از ستاره‌های این مسابقه بود، در دقیقه ۸۲ نقشی کلیدی در گل النصر ایفا کرد. ارسال کرنر مارسلو بروزوویچ با ضربه سر دیدنی او همراه شد، اما سیدحسین حسینی با واکنشی تماشایی توپ را از زیر طاق دروازه برگشت داد. با این حال، در ادامه این صحنه، آیمریک لاپورت از غفلت مدافعان استقلال استفاده کرد و روی ریباند موفق به باز کردن دروازه شد.
چند دقیقه قبل از این گل، رونالدو یک موقعیت مسلم گلزنی دیگر نیز داشت که با شوتی محکم سعی در باز کردن دروازه استقلال داشت، اما حسینی دوباره با واکنشی سریع توانست مانع از گلزنی او شود. این عملکرد دفاعی فوق‌العاده حسینی اما نتوانست استقلال را از شکست نجات دهد و در نهایت، النصر با یک گل پیروز میدان شد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

واکنش عراقچی به اظهارات بایدن

واکنش عراقچی به اظهارات بایدن

سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی نسبت به عواقب اظهارات اخیر ...
جلوی ایده‌ی خطرناک ضدملی و مروج حکومت آبی ملوک‌الطوایفی در احداث سد ماندگان را بگیرید

جلوی ایده‌ی خطرناک ضدملی و مروج حکومت آبی ملوک‌الطوایفی در احداث سد ماندگان را بگیرید

مهدی میرزایی - کارشناس آب و توسعه - در یادداشتی در روزنامه همدلی نوشت: برخی از تصمیمات ...
خروج از قبیله مغضوبان؛ حضور لاریجانی در صداوسیما چه معنایی دارد؟

خروج از قبیله مغضوبان؛ حضور لاریجانی در صداوسیما چه معنایی دارد؟

«سیمای لاریجانی خود را همچون کیهان شریعتمداری، نه رسانه‌ای پایبند به خواست‌ها و مطالبات ...
فایل های مرتبط
1