تاریخ انتشار
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۰۷
کد مطلب : ۴۷۵۱۷۷
با حکم رئیس هیئت مدیره؛

نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

۱
نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد
کبنا ؛به منظور واگذاری اجرای برنامه‌های توانمند‌سازی در حوزه‌های اشتغالزایی، ارتقای سلامت و بهبود عدالت آموزشی در سطح کشور، مجریان استانی بنیاد علوی معرفی شدند.
به گزارش کبنا نیوز؛ «علی نیکبخت» از جوانان استان کهگیلویه بویر احمد به عنوان دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در لنده هم اکنون به عنوان مجری و نماینده بنیاد علوی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب و معرفی شد.
نیک‌بخت با اشاره به تدوین سند توسعه استان در بخش‌های مختلف و استفاده از ظرفیت‌های نخبگان در راستای توانمندسازی مناطق محروم استان بیان داشت در دوره جدید ماموریت‌های بنیاد علوی، پیشرفت اقتصادی مناطق محروم و روستایی مبتنی بر توانمند‌سازی، اشتغال زایی و درآمد پایداری اقشار ضعیف خواهد بود.
وی افزود؛ توسعه و ارتقای سلامت با تأکید بر اقدامات پیشگیرانه و گلوگاه‌های حساس، حضور مؤثر و اهرمی در توسعه نوآوری‌های نوین سلامت اقشار ضعیف در دستور کار مجموعه‌ی بنیاد علوی است.
نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه و بویراحمد سومین مأموریت بنیاد را ارتقای عدالت آموزشی با تأکید بر جمعیت دانش‌آموزی و تأمین شرایط خاص برای استعداد‌های برتر اقشار ضعیف برشمرد و افزود تسهیل‌گران و مجریان شهرستان‌های هدف بنیاد علوی در استان تا نیمه دوم اردیبهشت ماه بعد از گذراندن مراحل مختلف آزمون، ارزیابی شایستگی و مصاحبه تخصصی و فنی توسط بنیاد علوی انتخاب و معرفی می‌شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1